هوشنگ حیدرنژادیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای رسالت اجتماعی بانک کشاورزی این تسهیلات در قالب طرح ضربتی وام قرض الحسنه ازدواج برابر دستور العمل بانک مرکزی پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون 850 نفر در این استان در سامانه دریافت تسهیلات ازدواج، بانک کشاورزی را برای دریافت تسهیلات انتخاب کرده اند، افزود: سامانه در حال حاضر فعال است و متقاضیان دیگر نیز می توانند ثبت نام کنند.
حیدرنژادیان تاکید کرد: هیچگونه محدودیتی برای ثبت نام متقاضیان قائل نشده ایم و تا زمانی که سامانه باز است زوج ها می توانند درخواست خود را برای دریافت تسهیلات در این سامانه ثبت کنند.
** پرداخت 65 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از ابتدای امسال تاکنون
مدیرعامل بانک کشاورزی ایلام یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون 65 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به 650 نفر در این استان پرداخت شده است.
حیدرنژادیان اضافه کرد: مجموع مبلغ پرداختی برای زوجین 200 میلیون ریال (20 میلیون تومان) در نظر گرفته شده و اولویت پرداخت تسهیلات ازدواج در طرح ضربتی تنها بر اساس زمان ثبت نام است.
وی گفت: بر اساس مصوبه جدید، زوجین برای دریافت این تسهیلات باید علاوه بر مستندات شناسنامه، کارت پایان خدمت، کارت ملی و یک ضامن مورد قبول نیز به بانک کشاورزی معرفی کنند.
مدیرعامل بانک کشاورزی استان ایلام کارمزد این تسهیلات را 4 درصد اعلام کرد و گفت: باز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مطابق با دستور العمل بانک مرکزی 60 ماه (بمدت پنج سال) تعیین شده است.
به گزارش ایرنا، مدیر امور اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک کشاورزی امروز از آغاز پرداخت 64 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از اول مرداد به مدت 2 ماه در بیش از 2 هزار شعبه این بانک در سراسر کشور خبر داد.
خبرنگار: معصومه امیدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6032/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.