به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرگرد علی عزیزیان اظهار کرد: این مقدار چوب با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان در بخش سراب کشف شد.
وی افزود: قاچاقچیان این مقدار چوب را در داخل یک گاوداری متروکه انبار کرده و قصد داشتند آنها را برای فروش به خارج استان منتقل کنند که قبل از انجام این کار محموله چوب قاچاق توسط پلیس کشف و ضبط شد.

** راه اندازی پنج ایستگاه پلیس در پنج نقطه از شهر ایلام
فرمانده انتظامی ایلام گفت: بزودی پنج ایستگاه پلیس در پنج نقطه از شهر ایلام با هدف سرعت بخشی به اقدامات پیشگیرانه پلیس راه اندازی خواهد شد.
سرهنگ حمید فتاحی گفت: هدف از ایجاد این ایستگاه های پلیس ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم به ویژه سرقت است.
وی افزایش سرعت عمل ، دقت و کارایی بیشتر پلیس و محدود کردن فرصت خلافکاران، همچنین تعامل و نزدیکی بیشتر به شهروندان و فراهم کردن و گسترش مشارکت و همکاری عمومی را از دیگر اهداف راه اندازی این ایستگاه ها عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه ایستگاه های پلیس بصورت شبانه روزی فعال و در خدمت شهروندان خواهند بود، افزود: حضور پلیس در کنار مردم باعث افزایش احساس عینی و ذهنی امنیت شده و از طرفی باعث ناکامی و مأیوس کردن خلافکاران خواهد بود.

** کشف ۷۰ بسته مواد مخدر آماده توزیع در دهلران
سرپرست انتظامی شهرستان دهلران گفت: به دنبال دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان، ۷۰ بسته مواد افیونی آماده توزیع از آنها کشف شد.
سرهنگ منوچهر مکی اظهار کرد: ماموران کلانتری مرکزی شهرستان دهلران با اشراف اطلاعاتی محل فعالیت سه توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی کردند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه این افراد را دستگیر و از آنان تعداد ۷۰ بسته مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده توزیع کشف کردند.
سرپرست انتظامی شهرستان دهلران تاکید کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.
سرهنگ مکی با تاکید بر استمرار طرح های پاکسازی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر از مردم خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.