به گزارش ایرنا، محمدرضا مروارید شامگاه دوشنبه در آیین سومین شب شعر رضوی ایلام در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام روند اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در این استان را مطلوب و مناسب ارزیابی کرد.
وی با بیان اینکه جشنواره رضوی ترویج دهنده فرهنگ رضوی هستند و هم آشنایی مردم را با سیره این امام همام فراهم می کنند، افزود: اجرای برنامه های فرهنگی زمینه بسیار مناسبی برای شکوفایی استعدادهاست و باید از این فرصت برای شناسایی هنرمندان محلی استفاده شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام نیز در این آیین تقویت بنیه فکری شاعران و شناسایی استعدادهای آنان را از اهداف برگزاری این محفل مذهبی و فرهنگی اعلام کرد.
علی محمد نیاکان افزود: شب های شعر رضوی امسال برای نخستین بار در استان ها برگزار شده و سه شهرستان دره شهر، دهلران و ایلام میزبان این محفل ادبی هستند.
وی گفت: جشنواره رضوی امسال نیز با موضوع خاطره نویسی و سفرنامه 9 مرداد همزمان با دهه کرامت در استان ایلام هم برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، در این آیین جمعی از شاعران ایلامی تازه ترین سروده های خود را با موضوع امام رضا (ع) قرائت کردند. جشنواره رضوی همه ساله دهه کرامت از میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) تا امام رضا (ع) در رشته های مختلف فرهنگی، هنری در استان های مختلف برگزار می شود.
آخرین شب شعر رضوی در استان ایلام با تجلیل از شاعران برگزیده در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ایلام به پایان رسید.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7171/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.