به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز یکشنبه در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان ایلام اظهار کرد: با توجه به نگاه ویژه مدیریت ارشد و مجموعه دستگاه های اجرایی در حوزه امنیت عمومی و حقوق شهروندی، ایلام از فعال ترین استان های کشور در این حوزه است.
به گفته وی، این رویکرد تا تحقق تمام هدف های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با جدیت و پشتکار ادامه دارد.
وی با اشاره به نقش موثر دستگاه‌های اجرایی در حقوق شهروندی افزود: دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در نهادینه کردن حقوق شهروندی و رعایت آن در جامعه ایفا می‌ کنند، در این زمینه توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد باید در دستور کار قرار گیرد و از ظرفیت خوب این بخش استفاده شود.
کلانتری با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اقدامات موثری در راستای تحقق حقوق شهروندی صورت گرفته است، یادآور شد: افزایش مشارکت دستگاه‌های اجرایی در این رابطه تاکنون اثر بخش بوده ولی نباید فقط به فعالیت دستگاه‌های اجرایی بسنده کرد بلکه در مقوله حجاب و عفاف باید از ظرفیت مردمی نیز استفاده شود.
وی به الکترونیکی شدن امور در دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: توسعه دولت الکترونیک راهی موثر برای کاهش نارضایتی عمومی است که با اهتمام به الکترونیکی شدن امور، رفتار و عملکرد در کمترین زمان و به صورت یکسان انجام می شود و این خود رضایت مردم را در پی دارد.
به گزارش ایرنا، در پایان این نشست مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان ایلام گزارش عملکرد ادارات و فعالیت های دستگاه متبوع خود در زمینه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی را ارائه کردند ضمن اینکه از فعالان این حوزه نیز با اهدای لوح، تقدیر شد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3032/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.