به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته دهلران موضوع تلاش برای احیای سبک زندگی اسلامی در جامعه را یادآور شد و اظهار کرد: خانواده ها در عملیاتی کردن این سبک زندگی وظایف سنگینی بر عهده دارند.
وی سپس با اشاره به ماه مبارک رمضان و تاثیرات آن در زندگی اسلامی افزود: امیدواریم با تقوای الهی و بهره گیری از فیوضات ماه رمضان بندگان خوبی برای خداوند متعال باشیم.
خطیب جمعه دهلران به سالروز تخریب قبور ائمه در قبرستان بقیع توسط وهابیون نیز اشاره کرد و یادآور شد: حاکمیت قبیله ای وهابیت که در عربستان سرکار آمد عامل این جنایت است و بر اساس دستور انگلیس این حرکت را انجام دادند.
حجت الاسلام موسوی دهم تیرماه سالروز آزاد سازی مهران در عملیات کربلای یک را نیز یادآور شد و گفت: توجه به جایگاه دهلران و مهران در دفاع مقدس از سوی رسانه ها و بعد تبلیغی آن از موضوعاتی است که باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.
وی با اشاره به هفته مواد مخدر و کشفیات مواد مخدر در شهرستان دهلران اضافه کرد: مواد مخدر در بیکاری، طلاق و سایر آسیب های اجتماعی موثر است و مقابله همه جانبه می طلبد تا شاهد کاهش آسیب های ناشی از آن در جامعه باشیم.
امام جمعه دهلران به هفته قوه قضائیه و شهادت دکتر بهشتی و 72 نفر از یاران امام راحل نیز اشاره کرد و گفت: راه اندازی نمایندگی دادگستری در دشت عباس و زرین آباد جهت تسریع در خدمات رسانی به مردم از ضروریات است و اگر چه اقداماتی شده اما باید تسریع پیدا کند.
وی بر لزوم بر خورد قاطع دستگاه قضایی با قاچاقچیان تاکید کرد و افزود: اشد مجازات باید برای این افراد در نظر گرفته شود تا درس عبرتی برای دیگران باشد.
حجت الاسلام موسوی بر لزوم تامین آب شرب برخی روستاهای این شهرستان با توجه به گرمای بالای 50 درجه تاکید کرد و یادآور شد: تسریع در اجرای طرح های آبرسانی به برخی روستاها باید انجام شود تا مردم در این زمینه مشکلی نداشته باشند.
خطیب جمعه دهلران با اشاره به طرح عدم صدور روادید برای ایرانیان توسط دولت آمریکا تاکید کرد: امیدواریم دستگاه دیپلماسی کشورمان جواب این بد عهدی آمریکایی ها را قاطعانه بدهد.
وی بر لزوم توجه به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان نیز تاکید کرد و گفت: در زمینه ورزش و فرهنگ باید همه با احساس مسئولیت پاسخگوی مطالبات جوانان باشند.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.