اکبر حق نظری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این افراد در طول ماه مبارک رمضان با شرکت در برنامه ها و کلاس های آموزشی این مرکز با عنوان طرح با قرآن در رمضان، آموزش های قرآنی را فرا گرفتند.
وی افزود: در قالب این طرح هر روز محفل جزء خوانی قرآن به صورت ترتیل خوانی نیز در مسجد جامع شهر ایلام و در تمامی شهرستان های تابعه استان برگزار شد که با استقبال مردم مواجه گردید.
حق نظری برپایی محافل انس با قرآن را دیگر برنامه این سازمان در ماه رمضان امسال اعلام کرد که امسال در مجموع 20 محفل در شهرستان های استان برگزار شد که هشت محفل آن با حضور قاریان بین المللی برگزار شده است.
وی با اشاره به فعالیت 120 خانه قرآن روستایی، 30 خانه قرآن شهری و 18 موسسه قرآنی در استان ایلام گفت: در این مراکز در طول ماه مبارک رمضان آموزش های روخوانی، روان خوانی، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم به قرآن آموزان ارائه شد.
مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات ایلام اضافه کرد: همچنین در ماه رمضان امسال حفظ سوره ملک در قالب طرح قرآنی 1451 در دستور کار خانه های قرآنی و موسسه های قرآنی این استان قرار گرفت که در مجموع یک هزار و 200 نفر شرکت کننده داشت.
به گزارش ایرنا، همه ساله در طول ماه مبارک رمضان به عنوان ماه نزول قرآن برنامه های قرآنی مختلفی در سراسر کشور با استقبال مردم بویژه جوانان اجرا می شود.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7171/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.