به گزارش ایرنا، شاپور پولادی روز چهارشنبه در نشست شورای تامین مسکن استان اظهار کرد: در کل استان ایلام چه در شهرهای بالای 25 هزار نفر و چه کمتر از آن، بیش از 18 هزار واحد مسکن مهر در قالب قراردادهای سه جانبه و 2 جانبه احداث شده است.
به گفته وی از این تعداد واحدهای مسکن مهر تاکنون نزدیک به 15 هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.
معاون امور عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: نزدیک به سه هزار واحد مسکن مهر نیز در دست ساخت بوده که تا پایان نیمه اول سال جاری تعداد یک هزار و 300 واحد دیگر تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.
پولادی بیشترین واحدهای فاقد متقاضی را مربوط به شهرستان دهلران(شهر موسیان)،شهر سرابله و چند نقطه دیگر در سطح استان اعلام کرد و یادآور شد: در این راستا درصدد انجام ساز و کاری هستیم تا بدون درنظر گرفتن بند واگذاری زمین این واحدهای باقیمانده را تکمیل و به متقاضیان تحویل دهیم.
وی گفت: هم اکنون و با پیگیری های که در سطح استان انجام شده، کلیه زیرساخت های لازم از قبیل آب، برق، گاز و آسفالت معابر در کلیه واحدهای مسکن مهر ایلام در حال انجام است.
معاون امور عمرانی استاندار ایلام اضافه کرد: در پروژه مسکن مهر 2 نوع قرارداد سه جانبه و دو جانبه وجود دارد که در خصوص قراردادهای سه جانبه تمامی واحدهای مسکن مهر تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
پولادی افزود: مشکل اصلی مسکن مهر استان مربوط به قراردادهای 2 جانبه است به طوری که در برخی از شهرها چون 2 تعاونی در شهرستان دره شهر، شهر موسیان در شهرستان دهلران و تعاونی های سه و پنج تاکسیرانی ایلام در قالب قرارداد 2 جانبه بین متقاضیان و تعاونی منعقد شده که مشکلاتی را ایجاد کرده است.
وی گفت: تلاش خواهیم کرد پرونده ساخت و سازهای مسکن مهر در این استان باید تا پایان امسال بسته و این مسکن ها به متقاضیان تحویل داده شود.
به گزارش ایرنا، در مجموع 18 هزار واحد مسکن مهر در قالب تعاونی، سه جانبه، خود مالک و بافت های فرسوده در استان ایلام احداث شد که از این تعداد تاکنون 15 هزار واحد تحویل متقاضیان شده و 3 هزار واحد نیز باقی مانده و تحویل نشده است.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی**انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.