به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه ایلام، محمد علی اکبری در نشست هم اندیشی رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جدی‌ ترین برنامه های انتخاباتی دانشگاه ‌های کشور در استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ما دانشگاه را هزینه باورهای خود نکردیم و به مخالفان و منتقدان دولت اجازه برگزاری برنامه‌های متنوع داده شد.
وی تاکید کرد: نمونه این برنامه ها تریبون آزاد با عنوان اولین رئیس جمهور یک دوره ‌ای و نمایشگاه عکس و فیلم دولت یازدهم از وعده تا عمل بود که از مجموعه عکس‌ها و فیلم‌های برنامه دکتر سلام استفاده شد و شأن و جایگاه رئیس جمهور حفظ نشد.
وی تاکید کرد: با این وجود فضای آزادی و آزاد اندیشی را از دانشگاه نگرفتیم اما در عین حال فضا را کنترل کردیم که این رویه در دانشگاه‌های دیگر استان و از جمله دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور نیز اجرا شد.
رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به تعامل مدیریت دانشگاه ‌های استان و دفاتر نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها، یادآور شد: همدلی و هم افزایی بسیار خوبی بین این 2 نهاد شکل‌ گرفته که زمینه رشد و سازندگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح عالی را در تمامی دانشگاه‌های استان فراهم کرده است.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام نیز در این نشست از توجه و عنایت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام قدردانی کرد و گفت: امیدوارم در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و توصیه‌های نماینده محترم ولی فقیه در استان بتوانیم در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در دانشگاه‌های استان گام برداریم.
در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خصوص برکات ماه رمضان و لزوم بهره گیری از این فرصت برای پرهیزکاری و تقوای الهی تاکید کرد.
دانشگاه ایلام با شش هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و 200 عضو هیات علمی، 32 گروه آموزشی دارد و در سال 1370 در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.
خبرنگار: معصومه امیدی** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.