به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ امیر همتی گفت: هفت نفر از اتباع یکی از کشورهای همسایه که در شهر ایلام اقدام به تکدی گری می‌ کردند، جمع ‌آوری و پس از هماهنگی با مرجع قضایی تحویل اردوگاه ملاثانی اهواز شدند.
وی افزود: قرار است این افراد از آن طریق روانه کشورشان شوند.

* برخورد قانونی پلیس با استفاده غیرمجاز از خودروهای دولتی
رییس پلیس راه استان ایلام گفت: تردد خودرو های پلاک دولتی خارج از ساعات غیر اداری و در روزهای تعطیل بدون داشتن مأموریت و برگ تردد برابر ماده 5 آیین نامه چگونگی و نحوه استفاده از خودرو های دولتی ممنوع است.
سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی، خودروهای دولتی که در ساعات خارج از وقت اداری در جاده ها اقدام به تردد های غیر ضروری می کنند، برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.
وی افزود: تنها خودرو هایی می توانند در سطح جاده ای برون شهری استان ایلام در ساعات خارج از وقت اداری تردد داشته باشند که حکم مأموریت و مجوز تردد از بالاترین مقام دستگاه مربوطه خود را دریافت کنند و در غیر این صورت از تردد آنها جلوگیری خواهد شد .
سرهنگ همتی زاده تاکید کرد: خودروهای دولتی اموال منقول و متعلق به دولت هستند و هیچ کس حق ندارد از این خودروها برای انجام کارهای شخصی استفاده کند زیرا هم منع شرعی و هم منع قانونی دارد.
رییس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: لازم است فرهنگ استفاده نکردن از خودروهای دولتی که بیت المال و برای همگان است مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد که آنها امین مردم هستند و نباید برای تحقق خواسته های خود دست به چنین اقداماتی بزنند.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6119/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.