به گزارش ایرنا، معروف بسطامی روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی که با هدف توزیع اعتبارات عمرانی دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کل اعتبارات اختصاص یافته در سال جاری در قالب 23 فصل و 166 پروژه بود که نسبت به سال گذشته 86 درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به نحوه توزیع اعتبارات در قالب نیازسنجی واقعی شهرستان افزود: با توجه به اینکه نظارت بر پروژه‌ها در طول اجرای طرح به طور مستمر انجام می‌شود امیدواریم دستگاه‌های اجرایی با استفاده از توانمندی کمک کار ما برای اتمام مناسب و به موقع پروژه‌ها باشند.
فرماندار ایلام تاکید کرد: هدف ما توسعه، آبادانی و خدمت به مردم است و باید با خدمت بی وقفه و صادقانه پاسخ اعتماد مردم به خود را بدهیم چون خدمتگذار ملت هستیم.
بسطامی یادآور شد: صداقت در گفتار و رفتار مدیران اولویت اصلی تکریم ارباب رجوع است بر همین اساس باید مسئولان با مردم صادق باشند چرا که وعده‌های دروغ موجب بدبینی می‌شود.
وی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان از دادن وعده هایی که ممکن است امکان تحقق آنها در آینده وجود نداشته باشد پرهیز کنند چرا که این امر موجب ایجاد بی اعتمادی عمومی به دولت خواهد شد.
فرماندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات اردیبهشت ماه امسال افزود: آنچه که خواست مردم بود در انتخابات اخیر تحقق یافت.
به گفته بسطامی، حضور با بصیرت و حداکثری مردم همگام با سایر اقشار بیدار و انقلابی ایران اسلامی در انتخابات پیش رو، برگ زرین دیگری بر افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اضافه کرد.
وی با ابراز تاسف از حادثه تروریستی هفته گذشته در تهران و تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان مان به مردم ایران گفت: اقدام تروریستی دشمنان، عملی ناشایست و ضد اخلاقی و ضد بشری و محکوم است.
بسطامی اضافه کرد: بدون شک این حرکات تروریستی کوچکترین خللی در عزم و اراده ملت ایران برای مقابله با دشمنان ایجاد نخواهد کرد.
به گزارش ایرنا، شهرستان ایلام با مرکزیت استان بیش از 235 هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، چوار و سیوان و چهار دهستان است.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3032/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.