به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار نورعلی یاری در آیین افتتاح کلانتری تازه بازسازی شده بخش میمه شهرستان دهلران اظهار کرد: باید با تلاش مضاعف چهره محرومیت از استان ایلام کنار زده شود.
وی با بیان اینکه رسیدن به توسعه و پیشرفت نیازمند ملزوماتی است، افزود: یکی از شرایط تحقق توسعه به وجود آوردن امکانات فنی و تخصصی است.
فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: هر چه در راه خدمت به مردم تلاش شود و عرق بریزیم باید برای رضای خدا باشد تا به موفقیت دست پیدا کنیم و مطمئناً مردم فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی نیز قدردان خادمان خود در نیروی انتظامی خواهند بود.
سردار یاری گفت: برای احصای مشکلات کلانتری ها و پاسگاه ها با تشکیل جلسات داخلی سعی کرده ایم تا معاونان و روسای پلیس های تخصصی این مشکلات را لمس و برای رفع آن در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.
وی یادآور شد: هدف از تغییر در تحول کلانتری ها و پاسگاه ها در قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری یکی کسب رضایتمندی مردم و دیگری احساس رفاه موقعیت شغلی برای کارکنان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات اخیر اشاره کرد و افزود: امنیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر با تلاش همه دستگاه های امنیتی، انتظامی و همکاری مردم به خوبی برقرار و باعث شد که حماسه ای با مشارکت 42 میلیون نفری در ایران اسلامی خلق شود.
فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام اسلامی بود.
سردار یاری به حادثه تروریستی اخیر در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام (ره) نیز اشاره کرد و یادآور شد: این حادثه نه تنها خللی در انسجام ملی و روحیه مردم ایجاد نکرد بلکه موجب شد تا ملت بیش از پیش دشمنان خود را بشناسند و برای مبارزه با آنان بایستند.
وی گفت: ما در مقابل خون شهدا مسئولیم لذا تلاش می کنیم مردم سیمای امنیت را در جامعه احساس کنند.
فرمانده انتظامی استان ایلام به آمادگی 100 درصدی پلیس و سایر نهادهای امنیتی در استان اشاره و تاکید کرد: با تمرکز جدی بر روی مراکز حساس و طبقه بندی شده، محکم کردن کمربند امنیتی و انتظامی یگان ها، بالا بردن توان رزمی پلیس، اجرای گشت های محسوس و نامحسوس هدفمند، محکم کردن ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی استان به خصوص مرز مشترک بین ایران و عراق، اشراف اطلاعاتی به حوزه استحفاظی و تعامل با سایر دستگاه های نظامی و امنیتی راه را برای هرگونه تهدید بسته ایم.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتظار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.