به گزارش ایرنا، حشمت‌اله عسگری روز سه شنبه در نشست هماهنگی زیر ساخت های نمایشگاه دائمی این استان اظهار کرد: بر اساس قانون تامین زیر ساخت های لازم برای واحدهای صنعتی و بخش های خصوصی به عهده دستگاه های خدمات رسان است به همین منظور شرکت گاز، مخابرات، توزیع نیروی برق باید نسبت به تامین زیر ساخت های نمایشگله دائمی تا درب واحد همکاری کنند.
وی همچنین از شهرداری و اداره راه و شهرسازی نیز خواست که جاده دسترسی این نمایشگاه را به منظور تسهیل در تردد هر چه سریعتر تکمیل کنند.
عسگری بابیان اینکه راه اندازی نمایشگاه‌های دایمی برای استان یک ضرورت است، گفت: با بهره‌برداری و افتتاح این طرح، مجموعه نمایشگاهی برای برگزاری نمایشگاه مختلف فرهنگی و اقتصادی و در بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
وی به اجرای طرح توسعه چغا سبز در ایلام اشاره کرد و گفت: برنامه بسیار مناسبی برای توسط این منطقه به منظور ایجاد اماکن تفریحی، رفاهی، فرهنگی و آموزشی در دست اقدام است که بزودی شاهد تحول در این بخش از شهر خواهیم بود.
وی راه اندازی نمایشگاه دایمی، باغ پرندگان، باغ گل و گیاه، شهربازی سرپوشیده، ایجاد سه مجتمع آموزشی دانشگاهی و پردیس آموزشی را از جمله این طرح ها اعلام کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که با توسعه این منطقه شهروندان ایلامی از خدمات رفاهی و تفریحی آن بهره مند شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام نیز در این نشست گفت: نمایشگاه دایمی ایلام در سال جاری افتتاح می شود و فاز اول آن با توجه به پیشرفتی که دارد به بهره برداری خواهد رسید.
یاراله نصیری اظهار کرد: تاکنون بیش از 100 میلیارد ریال برای اجرای این طرح توسط بخش خصوصی هزینه شده و این نمایشگاه دارای 300 غرفه است که در فاز دوم قابلیت توسعه نیز دارد.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه های مختلف به ویژه نمایشگاه های اختصاصی به منظور تبادل اطلاعات اقتصادی و فناوریهای نوین یکی از اهداف اصلی ایجاد این نمایشگاه بوده است.
به گزارش ایرنا، در این نشست مسئول طرح نمایشگاه بین المللی ایلام خواستار تامین خط تلفن، برقف گاز و جاده دسترسی نمایشگاه شد که هر کدام از مدیران دستگاه های مرتبط به توضیح در خصوص چگونگی اجرا و همکاری با این نمایشگاه پرداختند.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7177/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.