به گزارش ایرنا، محمد غلامی روز سه شنبه در نشست شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: شناسایی و بررسی معضلات و مشکلات ترافیکی و برنامه ریزی و ارائه راهکار برای رفع این مشکلات در جهت تسهیل خدمات رسانی به مردم باید در دستور کار اعضای شورا قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه شهرستان دهلران در مسیر تردد زائران عتبات عالیات قرار دارد، افزود: باید تدابیر لازم در خصوص رفع گره های ترافیکی در مسیرهای وروردی و خروجی این شهرستان تا پیش از فرا رسیدن اربعین حسینی اندیشیده شود.
معاون فرماندار دهلران بر ضرورت توسعه ناوگان شهری نیز تاکید کرد و یادآور شد: نظارت دقیق بر حمل و نقل درون شهری و توجه به سطح ارائه خدمات با هدف رفاه حال شهروندان باید به دقت از سوی متولیان دنبال شود.
غلامی اجرای مصوبات شورای ترافیک را در رفع مشکلات ترافیک مهم دانست و تاکید کرد: اعضای این شورا باید با احساس مسئولیت و توجه به وظایف در این خصوص همت کنند تا شاهد نتایج مثبت حاصل از اجرای این مصوبات در مرحله عمل نیز باشیم.
شهرستان 66 هزار نفری دهلران در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد و دارای چهار شهر و بیش از 60 روستا است، این شهرستان 220 کیلومتر نیز مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.