حمید ایراندوست روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون 140 نفر از ایتام این شهرستان از حمایت یک هزار و 100 حامی بهره مند هستند همچنین 120 خانوار نیز در طرح محسنین مورد حمایت قرار دارند.
وی افزود: سال گذشته در طرح اکرام نیز پنج میلیارد و 600 میلیون ریال توسط خیرین به افراد تحت حمایت این نهاد کمک شده است.
ایراندوست با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان ماه مبارک 120 سبد کالایی و هر سبد به ارزش یک میلیون و 400 ریال به خانواده های زیر پوشش کمک می شود.
به گفته وی، تاکنون 43 سبد کالا از طرف مرکز نیکوکاری امام علی (ع) وابسته به کمیته امداد ایوان و 24 سبد نیز توسط کمیته امداد میان خانوارهای زیر پوشش توزیع شده است.
وی یادآور شد: 300 کیسه همیان مولا نیز در ماه مبارک رمضان با هدف جمع‌آوری کالا و مایحتاج ضروری برای نیازمندان و افراد تحت حمایت کمیته امداد در بین شهروندان و خیرین ایوانی توزیع شده است.
ایراندوست با بیان اینکه سه هزار و 500 پرس غذای گرم نیز تهیه و بین مددجویان توزیع می شود، اضافه کرد: 700 نفر از افراد نیازمند با اولویت ایتام در نوزدهم ماه مبارک رمضان با مشارکت موسسه خیریه حضرت رقیه (س) و خیران ایوانی اطعام می شوند.
به گزارش ایرنا، پنج هزار و 726 نفر از جمعیت شهرستان 55 هزار نفری ایوان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و یک هزار و 921 خانوار نیز مستمری بگیر این نهاد هستند پارسال 107 خانوار از چرخه حمایت خارج و خودکفا شدند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.