سعید هژبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان همه ساله در فصل تابستان اجرا و در قالب آن مدارس توسط دانش آموزان رنگ آمیزی، تعمیر و بهسازی می‌شوند.
وی ادامه داد: در طرح هجرت امسال که بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شود با نشاط سازی مدارس از طریق تعمیر تجهیزات و رنگ امیزی و ایزوگام مدارس در دستور کار قرار گرفته است.
وی از دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این طرح خواست با مراجعه به مربیان پرورشی مدارس مربوطه برای شرکت در این طرح که تا شهریورماه ادامه دارد ثبت نام کنند.
هژبری با بیان اینکه پارسال یک میلیارد ریال از محل اعتبارهای استانی برای اجرای طرح هجرت اختصاص یافت، افزود: پارسال 129 فضای آموزشی استان در طرح هجرت بازسازی شد.
به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام، این طرح از نیمه نخست تیرماه آغاز و علاقه مندان می توانند با شرکت در این طرح تا شهریورماه در تعمیر مدارس استان مشارکت کرده و حق الزحمه نیز دریافت کنند.
اکنون از مجموع یک هزار و 341 فضای آموزشی استان 90 مدرسه فرسوده است که عمده آنها در مرکز استان قرار دارد و بازسازی و نوسازی آنها در دستور کار نوسازی مدارس استان قرار گرفته است.
در سال تحصیلی جاری 100 هزار دانش آموز مقاطع تحصیلی مختلف در مدارس استان ایلام به تحصیل اشتغال دارند.
خبرنگار: آزاده خرم***انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.