به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری درخطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان اظهار کرد: نهاد نماز جمعه یکی ازبرکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در جهت طرح مسائل مهم جامعه اسلامی و روشنگری افکار عمومی تلاش می کند ودراین مسیر ازهیچ حزب و جناح سیاسی تاثیر و توصیه نمی پذیرد.
وی افزود: ائمه محترم جمعه براساس منویات مقام معظم رهبری نقاط مثبت مدیران اجرایی را تحسین و نواقص و مشکلات را نیز مورد نقد و نظر قرار می دهند و در این زمینه تابع روش و مسیر رهبری عظیم الشان انقلاب است ونه یک قدم جلوتر از آن حرکت میکند و نه از اهداف مقدس رهبری فاصله میگیرد.
امام جمعه آبدانان با اشاره به محکوم دانستن اقدام تروریستی داعش در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) اضافه کرد: این اقدام مذبوحانه و ضد بشری گروه های تکفیری باچراغ سبز استکبار جهانی و هدایت وهابیون آل سعود به منظور ضربه زدن به انقلاب اسلامی انجام گرفته است و به حول وقوه الهی و امادگی نیروهای نظامی وامنیتی راه بجایی نخواهد برد.
خطیب نماز جمعه آبدانان ،امنیت ملی را خط قرمز نظام اسلامی دانست وگفت: امنیت و ارامش مثال زدنی جمهوری اسلامی ایران مدیون هوشمندی رهبری و علمدار انقلاب اسلامی، فداکاری شهدای مدافع حرم وازخودگذشتگی نیروهای مسلح وجان برکفان امنیتی وانتظامی کشور است.
وی تلاش و سرعت عمل نیروهای عمل کننده درحادثه تروریستی اخیر تهران را ستود و یاد آور شد: ملت ایران بزودی انتقام این عمل غیرانسانی تروریست ها را به نحو مناسب خواهدگرفت.
حجت الاسلام حاجیلری یادآوری کرد: اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری ، عزت آفرین و محبوبیت آور و دوری از اجرای سیاست های داهیانه این شخصیت دانشمند و دلسوز و متعهد باعث بی اعتباری وکم آبرویی دربین افکار عمومی خواهد شد.
خبرنگار:سیدحرمت الله مو سوی مقدم ***انتشار:شهریار حیدری فر
6034/7174
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.