نورااله تیموری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان طلب از مشترکان روستایی استان بوده که متاسفانه تاکنون نسبت به پرداخت آب بهای خود اقدام نکرده اند.
وی افزود: وصول مطالبات علاوه بر اینکه در تامین نیازهای مالی شرکت تاثیرگذار است در بهبود مصرف آب توسط مشترکین نیز تاثیر بسزایی دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام تاکید کرد: با پرداخت حق آب مصرفی از سوی مشترکان علاوه بر تامین نیازهای مالی شرکت و بهبود مصرف آب از سوی مشترکان در افزایش کیفیت و کمیت خدمات شرکت نیز تاثیر گذار است.
تیموری با اشاره به اینکه نرخ فروش آب به میزان 10 درصد قیمت تمام شده آب به مشترکان روستایی فروخته می‌شود، یادآور شد: قیمت تمام شده هر متر مکعب آب روستایی 12هزار ریال است که با 10 درصد و قیمت تمام شده یعنی هرمترمکعبی هزار و 200 ریال فروخته می‌شود.
وی اضافه کرد: مشترکان لازم است با پرداخت به موقع آب بهای مصرفی خود، این شرکت را در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر یاری رسانند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 46 روستای استان ایلام به صورت سیار آبرسانی می شوند که در پیک مصرف و فصل گرما این میزان تا 100 روستا نیز افزایش پیدا می کند.
تعداد کل مشترکان آب روستایی استان ایلام 45 هزار و 544 مشترک است که از این شمار، 885 را مشترکان عمومی و ادارات، یک هزار و 587 را مشترکان تجاری و صنعتی و 43 هزار و 99 مشترک مربوط به بخش مسکونی است.
منابع تامین آب روستایی در استان ایلام 166 منبع است که 105 مورد آن چشمه و 61 مورد چاه و قنوات است.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی**انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.