صفر رحمانی پو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در روزهای اخیر خبری مبنی بر توزیع پرسشنامه ویژه ایی با محتوای سند 2030 در یکی از مدارس این شهرستان در فضای مجازی و از سوی برخی خبرگزاری ها منتشر شد که فاقد حقیقت است.
وی افزود: هیچ اوراق و پرسشنامه ایی تحت این عنوان در 120 مدرسه مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان آبدانان توزیع و از سوی دانش آموزان تکمیل نشده است.
رحمانی انتشار این خبر را نوعی فرافکنی از سوی برخی افراد و گروه های مساله دار به منظور تضعیف برنامه های دولت دانست و تاکید کرد: چندی پیش یکی از معلمان مدرسه ایی در آبدانان که دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته روان شناسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران است برای تکمیل پایان نامه دانشگاهی خود سئوالاتی تنظیم و بدون هماهنگی با مدیریت آموزش و پرورش در یکی از مدارس دخترانه مقطع متوسطه اول توزیع کرده و از دانش آموزان خواسته بود این سوالات را پاسخ دهند.
مسئول آموزش و پرورش آبدانان گفت: به محض اطلاع از این کار غیر قانونی این معلم، نسبت به توقف روند تحقیق و جمع آوری سئوالات اقدام و با معلم و مدیر مربوطه برابر مقررات برخورد قانونی شد.
رحمانی یادآور شد: عنوان پایان نامه این معلم، میزان و نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی، احساس تنهایی، ارتباط با جنس مخالف، بلوغ زود رس و عملکرد تحصیلی دحتران مقطع متوسطه اول بود که سئوالات و محتوای آن با برخی بخش های سند 2030 مشابهت داشت و همین موضوع باعث پخش شایعه و رنجش والدین و اقشار مردم شهرستان شده بود.
مسئول اداره آموزش و پرورش شهرستان آبدانان افزود: تاکنون هیچ نوع مسابقه، تحقیق، تست، پرسشنامه و یا هر متن و موضوعی مرتبط با سند2030 در سطح مدارس یا مرکز آموزشی این شهرستان توزیع نشده است.
به گزارش ایرنا، شهرستان 49 هزار نفری آبدانان با 9 هزار و 500 دانش اموز، یک هزار و 100 فرهنگی و معلم و 112 فضای آموزشی در 170 کیلومتری جنوب شرق ایلام قرار دارد.
خبرنگار: سیدحرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
7174/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.