جواد شرفخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اینکه گفته شود آرای یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که از قضا برنده نیز نشده حلال بوده است با فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند حتی اگر کسی را قبول ندارید بخاطر کشور و نظام به صحنه بیایید، در تناقض است.
وی افزود: بیان این مساله شائبه حلال نبودن آرای سایر نامزدها بخصوص منتخب مردم که اتفاقا رئیس جمهور مستقر نیز هستند را ایجاد می کند.
به گفته وی، در طول تاریخ انقلاب اسلامی همیشه عده ای بدنبال شیطنت و تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، هستند و خواهند بود و اکنون نیز در حال دامن زدن به این موضوع هستند.
این فعال سیاسی یادآور شد: همه جناح ها و گرایش های سیاسی در این شرایط حساس همگام با مردم با حضور کم نظیر خود در پای صندوق های رای در صفوف طولانی حماسه آفریدند لذا طرح اینگونه مباحث توسط کسانی که خود را مدعی نظام، انقلاب و رهبری معظم می دانند، آن هم از تریبون های رسمی همچون نماز جمعه که باید عامل اتحاد و انسجام ملی باشند، جفا به نظام و ارزش هاست و حتی ظلم در حق این تریبون های وحدت آفرین تلقی می شود.
شرفخانی تاکید کرد: این فضا به بی اعتمادی مردم نسبت به کارگزاران خود منجر می شود و نوعی توهین به ملت قهرمان ایران است.
وی گفت: به نظرم هیچ کس نمی تواند این اطمینان را به جامعه بدهد که تمامی آرای یکی از نامزدها بطور کامل حلال بوده و آرای رقیب ایشان که برنده انتخابات است، دارای شبهه است و اصولا این مرزبندی از اساس اشتباه است.
سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام افزود: معتقدم هیچ کدام از نامزدها نماینده رسمی اسلام، انقلاب، ولایت و ارزش ها نبوده و نیستند و هیچ یک نیز با مبانی اسلامی و انقلابی زاویه ندارند، لذا طرفداران هیچکدام خدای ناخواسته خواستار بی بندباری، دین گریزی و مقابله با ارزش ها نیستند.پ
وی اضافه کرد: ملت ایران تاکنون در تمامی شرایط و برهه های سخت و حساس با حضور خود در صحنه ها یار و همراه انقلاب و ولایت بوده و در آینده هم خواهند بود.
شرفخانی یادآور شد: هیچ یک از نامزدها و طرفداران آنها حق ندارند از دین، نظام و رهبری برای مطامع شخصی و گروهی خود هزینه و این حماسه شیرین را به کام ملت تلخ کنند.
خبرنگار: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.