رمضان دستیاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ماه میهمانی خدا، جمعی از خیران مقیم تهران اقدام به تهیه و ارسال بیش از یک هزار سبد کالا با 2 دستگاه تریلر کردند.
وی افزو: این مواد غذایی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در اختیار این نهاد حمایتی قرار گرفته تا در میان نیازمندان و مددجویان زیر پوشش در مناطق مختلف استان توزیع شود.
دستیاری تاکید کرد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان این نهاد سعی دارد تا به همه 21 هزار خانوار مددجوی زیر پوشش را با مشارکت افراد خیر یک وعده اطعام با غذای گرم یا معادل آن سبد مواد غذایی دهد.
به گفته وی، همچنین در طول ماه مبارک رمضان طرح اکرام به ایتام را با هدف جلب حمایت افراد خیر و نیکوکار از ایتام مددجوی زیر پوشش کمیته امداد استان ایلام اجرا می کینم.
وی به اجرای طرح اطعام 30 شب، 30 مسجد در طول ماه رمضان نیز اشاره کرد و گفت: در این طرح سفره های افطاری ویژه نیازمندان در مساجد شهرستان های استان بر پا می شود که نخستین سفره افطار امروز پهن خواهد شد.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام طرح مفتاح الجنه را از دیگر طرح های این نهاد در ماه رمضان اعلام کرد و یادآور شد: در قالب این طرح هر شب مسئولان و مدیران استان از خانواده های نیازمند سرکشی می کنند.
به گزارش ایرنا، 47 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام قرار دارند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7171/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.