به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان اظهار کرد: برنده اصلی این انتخابات، گذشته از جریان های سیاسی و تشکل های اجتماعی آحاد مردم و نظام اسلامی است.
وی با تاکید بر رعایت قانون توسط نامزدها و طرفداران آنها افزود: هوشمندی و هدایت مقام معظم رهبری و حمایت و همکاری مردم با متولیان، انقلاب اسلامی را به یک قدرت آرام و مستقل با ثبات در منطقه تبدیل کرده و خواب قدرت های جهان را ذایل کرده است.
امام جمعه آبدانان ضمن تقدیر از حضور بی سابقه مردم در انتخابات امروز تاکید کرد: رسالت شرعی و قانونی مدیران جامعه و متولیان امور اجرایی رفع مشکل مردم و ارائه خدمت خالصانه به آنها است.
حجت الاسلام حاجیلری رعایت قانون، اجرای عدالت و حفظ امانت را مهمترین الزامات مجریان، ناظران و بازرسان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعتی پیش به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
این انتخابات در 25 شهر و 368 روستای استان ایلام با جمعیت 580 هزار نفر برگزار می شود.
425 هزار نفر از جمعیت استان ایلام واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و شهرستان ایلام بیشترین و شهرستان سیروان کمترین تعداد واجدین شرایط را دارند.
خبرنگار: سیدحرمت اله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7174/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.