احسان اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 92 داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان با هم رقابت می کنند که از این تعداد 69 داوطلب در شوراهای اسلامی شهری و 23 نفر نیز در شوراهای اسلامی روستایی حضور دارند.
وی با بیان اینکه فعالیت های تبلیغاتی داوطلبان شوراهای اسلامی از 21 اردیبهشت ماه آغاز و تا یک هفته ادامه دارد، افزود: از داوطلبان خواست بطور جدی از تخلفات تبلیغاتی خودداری کرده و فقط در مکان های تعیین شده اقدام به نصب بنر و پوسترهای تبلیغاتی کنند و از راه اندازی ستادهای غیرقانونی پرهیز کنند.
اکبری تاکید کرد: با توجه به رسیدگی مستمر هیات های اجرایی و نظارتی ستادهای تبلیغاتی، تاکنون به غیر از چند مورد تخلف در زمینه نصب بنر، هیچگونه تخلفی در ایوان گزارش نشده است.
فرماندار ایوان با اشاره به برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت در خصوص هرگونه تخلف مانند خرید و فروش آرا بشدت هشدار داد و گفت: شهروندان هر گونه تخلف در این زمینه را گزارش دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.
وی از مردم همیشه در صحنه شهرستان ایوان برای حضور پرشور و دشمن شکن در انتخابات 29 اردیبهشت دعوت کرد.
به گزارش ایرنا، انتخابات شوراهای اسلامی در 25 شهر و 375 روستای استان ایلام برگزار می شود ولی فقط شورای شهر ایلام بدلیل داشتن جمعیتی بیش از 50 هزار نفر، هفت نفره خواهد بود و باقی شهرها شوراهای پنج نفره دارند.
شهرستان ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد و دارای 2 بخش با 43 روستا است که 80 نقطه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان مشخص شده و به همین تعداد نیز صندوق اخذ رای در این مناطق جانمایی خواهد شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
خبرنگار: لیلی خاکی** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.