به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی چراغی پور روز یکشنبه در نشست اعضای ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) با بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیت ماندگار و تاثیرگذار تاریخ معاصر است، اظهار کرد: این شخصیت بی بدیل با رهبری خردمندانه و الهی خود توانست ایران اسلامی را به عنوان کشوری مستقل و استکبار ستیز به جهان معرفی کند.
وی افزود: امروز و با وجود سپری شدن بیست و هشت سال از ارتحال جانسوز این رهبر بزرگ، شاهد تاثیرگذاری افکار و آرمان های بلند ایشان در نهضت بیداری اسلامی کشورهای ظلم ستیز هستیم.
حجت الاسلام چراغی پور بزرگداشت یاد و نام امام خمینی (ره) را رسالت مهم جامعه امروز دانست و تاکید کرد: باید با برگزاری برنامه های پرمحتوا و در خور شان امام راحل، در راه زنده نگه داشتن افکار و عقاید ایشان در جامعه و انتقال به نسل فردای کشور تلاش کنیم.
وی با اشاره به تقارن سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان یادآور شد: امسال و با توجه به شرایط ایجاد شده باید برنامه ریزی های منسجم و متفاوتی در دستور کار قرار گیرد.
در ادامه این نشست هر یک از اعضا پیرامون چگونگی برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) بحث و تبادل نظر کردند.
14 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) است.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7171/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.