به گزارش ایرنا، حشمت اله عسگری روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان اظهار کرد: این ستاد با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، مدیران عامل بانک ها و مجریان طرح ها برگزار می شود پس از اعلام مشکلات از سوی مجریان به دستگاه مربوطه، مشکلات مطرح و تصمیم مناسب برای رفع آنها گرفته و مصوب می شود.
وی افزود: در صورتی که مشکل یا مانعی خارج از توان مدیریت استان باشد برای رسیدگی و برطرف شدن به ستاد تسهیل کشور ارجاع می شود تا با حضور مقامات ارشد کشور در خصوص آن تصمیم گیری شود.
عسگری تاکید کرد: مشکلات اقتصادی کشور و واحدهای تولیدی به یک باره و یک شبه ایجاد نشده اند که اکنون با یک دستور برطرف شوند بلکه مولفه ها و مسایل زیادی در این موانع دخیل است که باید یک به یک بررسی و برطرف شود.
وی گفت: مشکل واحدهای تولیدی تنها وثایق، تامین سرمایه در گردش و معوقات بانکی نیست برخی از این واحدها دارای عدم مدیریت، ارزیابی نشدن دقیق و کارشناسی در موقع اجرا، مشکل شرکا هستند.
عسگری به ظرفیت های بالای اقتصاد مقاومتی برای رفع موانع تولید در کشور و استان اشاره کرد و گفت: همراهی بیشتر دستگاه های مختلف به ویژه بانک ها می تواند در اجرای سیاست های آن تاثیر بسزایی داشته باشد.
به گزارش ایرنا، در این نشست مسایل و مشکلات 13 طرح از واحدهای تولیدی این استان بررسی و تصمیماتی در خصوص رفع این مشکلات گرفته شد.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7177/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.