به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند، اظهار کرد: استحکام نظام و مردمی بودن آن با حضور حداکثری در انتخابات رقم می خورد.
وی یادآور شد: انتخابات در نظام اسلامی در آزادی مطلق برگزار می شود و با وجود اینکه هیچ اجباری نیست اما مردم با میل خود و در کمال آزادی پای صندوق های رای حاضر شده و به فرد یا افراد مورد نظرشان رای می دهند.
خطیب جمعه ایلام اضافه کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برنامه های خود را ارائه می دهند و مردم نیز در روز رای گیری با رای خود در مورد این برنامه ها قضاوت می کنند.
حجت الاسلام لطفی یادآور شد: رسانه ها بخصوص رسانه ملی نیز با برنامه های خوب و متنوع و اختصاص دادن ساعت ها و روزها وقت و ساخت برنامه به تمامی نامزدها بر اساس عدالت فرصت خوبی برای بیان برنامه هاشان با هدف آشنایی مردم با نامزدها فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه مردم در کمال آزادی و بدون سانسور این برنامه ها را می بینند، تاکید کرد: نامزدها باید بسیار مراقب باشند و از طرح مسائلی که آبروی نظام را زیر سوال برده و خلاف امنیت ملی است، پرهیز کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: طرح شعارهای ساختارشکن از سوی نامزدها و عبور از حدود قرمز، اقتدار کشور را زیر سوال برده و خدمت به دشمن است.
حجت الاسلام لطفی افزود: بیان برخی مطالب توسط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری علاوه بر خود شخص به ضرر مملکت است و برای نظام بار سیاسی دارد.
خبرنگار: معصومه امیدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6032/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.