نسرین شهبازی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقده بین اداره کل بهزیستی با شرکت مخابرات استان این امکان میسر شد تا مشترکان تلفن ثابت در صورت تمایل مبلغی ماهیانه را برای کمک به مددجویان بهزیستی به غیر از هزینه مکالمه تلفن ثابت پرداخت کنند.
وی ادامه داد: همه مشترکان تلفن ثابت در مناطق مختلف استان می توانند با مراجعه یا تماس با بهزیستی و اعلام مبلغ کمک و شماره تلفن ثابت در این طرح خیر شریک شوند.
شهبازی از مشترکان تلفن ثابت شهرستان های استان ایلام خواست برای شرکت در این طرح با ادارات بهزیستی شهرستان ها تماس گرفته یا حضوری مراجعه کنند.
به گفته وی، مشترکان تلفن ثابت که در این طرح عضو می شوند در صورت عدم تمایل در هرزمان می توانند با مراجعه به بهزیستی انصراف خود را از عضویت طرح اعلام کنند.
رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: همچنین به تازگی تمامی کارکنان ادارات حوزه رفاه استان نظیر تامین اجتماعی، اداره کار، رفاه و امور اجتماعی، سازمان بازنشستگی در طرح شکرانه سلامت عضو شده اند.
وی یادآور شد: در این طرح ماهانه سه رقم آخر فیض حقوقی آنها کسر و به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی برای کمک به مددجویان در حوزه های اشتغال، مسکن، تامین جهیزیه، معیشت و غیره واریز می شود.
شهبازی با اشاره به محدود بودن اعتبارهای دولتی اضافه کرد: مشارکت مردم در کمک به مددجویان زیر پوشش نقش مهمی در افزایش کیفیت خدمات دهی به این قشر خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، 25 هزار نفر در استان ایلام به عنوان مددجو زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان ایلام قرار دارند.
اداره کل بهزیستی ایلام در چهار حوزه توانبخشی، امور اجتماعی، توسعه امور پیشگیری و مشارکت های مردمی و اشتغال به مددجویان زیر پوشش ارائه خدمت می کند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7171/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.