حجت الاسلام محمدجواد قنبربیگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نامزدهای انتخابات با رعایت اخلاق و جانب انصاف، تبلیغات را از مدار اصلی خود خارج نکنند.
به گفته وی، تبلیغات و ارائه برنامه و اهداف با حفظ کرامت و شان رقبا توسط نامزدهای انتخابات موجب رهایی مردم از سر در گمی و دلزدگی شده و آنها را به سمت انتخابی اصلح سوق می دهد.
حجت الاسلام قنبربیگی به نامزدهای انتخابات توصیه کرد با حفظ آرامش و خویشتن داری از حمله به رقبا خودداری کرده و تنها خود را معطوف به ارائه راهکار برای رفع یا کاهش مشکلات جامعه کنند چرا که تخریب یا نسبت دروغ و بهتان به طرف مقابل به سود و منفعت آنها نیست.
وی در مورد مشارکت حداکثری مردم و جناح های سیاسی در انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت تاکید کرد: حضور پرشور و خود جوش مردم و احزاب و جناح های سیاسی از همه طیف ها در انتخابات پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام است.
خطیب جمعه دره شهر یادآور شد: همه اقشار و گروه های سیاسی دوستدار نظام و حتی افراد یا جناح ها مخالف یا دلخور از نظام نیز برای حفظ یکپارچگی، وحدت و امنیت کشور در این انتخابات به عنوان وظیفه ای شرعی، ملی و عقلایی شرکت کنند.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
انتخابات شوراهای اسلامی در 25 شهر و 375 روستای استان ایلام برگزار می شود.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7172/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.