به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ایلام، سرهنگ محسن ناصری روز پنجشنبه اظهار کرد: در چند ماه اخیر به علت وجود نقص فنی، برخی از دوربین های نصب شده ثبت تخلف در سطح شهر ایلام غیر فعال بودند که با رفع نقص، راه اندازی بر تردد خودروها نظارت دارند.
وی با اشاره به اینکه تخلفاتی همچون توقف دوبله و یا هر نوع توقفی که در سطح معابر و حریم میادین منجر به سد معبر شود، توسط دوربین ها اعمال قانون خواهد شد، افزود: سایر تخلفات خودروهای شخصی و عمومی نیز با این دوربین ها کنترل شده و پس از اعمال قانون از طریق پست قبض جریمه به آدرس مالک وسیله نقلیه ارسال می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اشخاص حقیقی و حقوقی دارنده پلاک خودرو خواست پس گذشت حداکثر 10 روز از زمان تغییر محل اقامت یا فعالیت، نشانی جدید و کد پستی خود را به واحد شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی استان اعلام کنند تا قبوض جریمه در اسرع وقت بدست شان برسد تا در آینده با مشکل افزایش بدهی خلافی مواجه نشوند.
شهر ایلام حدود 200 هزار نفر جمعیت دارد و بدلیل کم عرض و باریک بودن معابر در مرکز شهر با مشکل کمبود پارکینگ و همچنین ترافیک روبرو است.
تنظیم و انتشار: مجید سلیمانی
9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.