به گزارش ایرنا، بیمارستان شهدای زاگرس تامین اجتماعی ایلام در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در چهار طبقه احداث شده و دارای بخش های جراحی، داخلی، اتاق های عمل، اورژانس، رادیولوژی، درمانگاه، آی سی یو، آزمایشگاه و 2 اتاق عمل زنان و زایمان است.
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان ایلام در حاشیه مراسم افتتاح این بیمارستان گفت: بیمارستان شهدای زاگرس در واقع نمونه مشابه ولی کوچک تر بیمارستان میلاد تهران است که همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز پزشکی و درمانی را دارد.
دکتر کریم لاله ماژین افزود: 55 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و 70 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده و قرار است با 250 نفر کادر درمانی، تخصصی، اداری و تاسیساتی به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارائه دهد.
وی تاکید کرد: عملیات ساخت این بیمارستان سال 88 آغاز شد و به عنوان یکی از مطالبات مردم استان ایلام امروز با تمام امکانات و خریداری تجهیزات مدرن پزشکی و تکمیل کادر درمانی متخصص آماده ارائه خدمت به شهروندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی است.
دکتر لاله ماژین یادآور شد: همه بخش های بیمارستان همچون اتاق عمل و اورژانس تجهیز شده و دستگاه های پزشکی مورد نیاز نیز خریداری و در محل بیمارستان نصب و راه اندازی شده است.
وی اضافه کرد: آسفالت و موزاییک محوطه بیمارستان نیز انجام شده و 2 دستگاه آمبولانس نیز برای این مرکز درمانی خریداری شده است.
در مراسم افتتاح این بیمارستان معاون درمان سازمان تامینی اجتماعی و مدیران و مسئولان تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیمه تامین اجتماعی و بخش درمان استان ایلام حضور داشتند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.