جواد شرفخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نزدیک به 35 نفر از نامزدهای شورای شهر ایلام تاکنون برای حضور در فهرست اصلاح طلبان پیشینه و مدارک خود را به شورای سیاستگذاری تحویل داده اند.
وی افزود: داوطلبانی که تمایل دارند در فهرست مورد حمایت اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر ایلام قرار گیرند، تا فردا دوشنبه یازدهم اردیبهشت زمان دارند پیشینه فعالیت های اجرایی و سیاسی به همراه مدارک مورد نیاز خود را تحویل شورای سیاستگذاری دهند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: نامزدهای متقاضی در این فهرست باید پیشینه شغلی، تحصیلی و تخصصی به همراه مستندها و مدارک و نیز برنامه های انتخاباتی و اجرایی خود را به دبیرخانه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام تحویل دهند.
شرفخانی تاکید کرد: آخرین زمان ارایه این مدارک از سوی نامزدهای شورای شهر ایلام به دبیرخانه پایان وقت اداری روز دوشنبه 11 اردیبهشت است که پس از آن با بررسی پیشینه و مدارک به همراه برنامه های داوطلبان فهرست مورد حمایت اصلاح طلبان به صورت رسمی اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، 193 نفر برای کسب هفت سهمیه شورای شهر 220 هزار نفری ایلام نام نویسی کردند که صلاحیت 11 نفر از آنان تایید نشد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
این دوره از انتخابات در 25 شهر و 375 روستای استان ایلام با جمعیت 580 هزار نفری برگزار می شود.
برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ایلام سه هزار و 77 نفر نام نویسی کردند که پس از بررسی صلاحیت ها از سوی هیات های اجرایی و نظارت در مجموع 97 درصد داوطلبان برای این دوره از انتخابات تایید صلاحیت شدند.
خبرنگار: جلال اسکندری ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6033/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.