اسد قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صبح امروز یکی از اهالی منطقه شوهان این شهرستان در جریان کوهنوردی در ارتفاعات کبیرکوه در حوالی روستای چشمه پهن در 20 کیلومتری شهر ملکشاهی به دره سقوط کرد.
وی افزود: پس از اطلاع مرکز فوریت های پزشکی از موضوع با توجه به صعب العبور بودن منطقه از اورژانس هوایی درخواست کمک شد که بالگرد امدادی به منطقه اعزام شد.
قاسمی تاکید کرد: با توجه به سرعت عمل نیروهای امدادی این جوان که در اثر سقوط جراحات بسیاری برداشته بود به مراکز درمانی در ایلام منتقل و از مرگ حتمی نجات یافت.
به گزارش ایرنا، نخستین آمبولانس هوایی دوم فروردین (امسال) در ایلام مستقرشد که در این مدت چهار عملیات امداد و انتقال بیمار را در مناطق مختلف استان ایلام انجام داده است.
از جمله انکه پنجم اردیبهشت 2 زن باردار در بخش زرین آباد شهرستان دهلران که در وضعیت نامناسبی قرار داشتند با استفاده از این بالگرد به مراکز درمانی منتقل شدند.
همچنین 22 فروردین ماه گذشته نیز زن و مردی که به علت سقوط از کوه های قلارنگ شهرستان ایلام به شدت مصدوم شده بودند با اورژانس هوایی به بیمارستان انتقال یافتند.
خبرنگار: روح الله احمدی ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
/6034/7179
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.