سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام گفت: در جلسه شب گذشته با حضور اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام، بر اساس چارت ابلاغی از سوی ستاد مرکزی حسن رروحانی، ستاد اصلاح طلبان در حمایت از این نامزد ریاست جمهوری تشکیل و کلیه اعضای این شورا آمادگی خود را جهت حمایت قاطع اعلام کردند.
جواد شرفخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر این اساس، حبیب الله دارابی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در استان ایلام انتخاب شد.
وی افزود: برخی از ارکان این ستاد که در این جلسه به تصویب رسیده بود متشکل از زهرا همتی بعنوان جانشین ستاد، موسی امیدی معاون اقشار و تشکل ها، علی ایار معاون امور شهرستان ها، پروین خانمحمدی معاون تبلیغات، محمدرضا دارابی معاون پشتیبانی، نوریه ارغند رئیس ستاد بانوان اصلاح طلب، علی رحیمی دبیر ستاد و جواد شرفخانی سخنگوی ستاد است.
شرفخانی تاکید کرد: سایر ارکان ستاد در جلسه آینده شورای سیاستگذاری، انتخاب و به تصویب اعضا می رسد.
وی در خصوص میزان مشارکت مردم در انتخابات با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 و بعد از آن انتخابات مجلس دهم که به پیروزی لیست های اصلاح طلبان انجامید ابراز امیدواری کرد همه مردم و بخصوص اصلاح طلبان با حضور موثر خود در عرصه انتخابات، گام سوم پروژه تحولات اجتماعی و سیاسی دهه نود را در کشور بر دارند.
شرفخانی با اشاره به اتحاد و انسجام اصلاح طلبان گفت: ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان به صورت هماهنگ با ستاد مرکزی حسن روحانی در استان فعالیت می کند و در نظر است از تمام ظرفیت اصلاح طلبان استان ایلام در انتخابات ریاست جمهوری استفاده شود.
این فعال سیاسی در خصوص نقش زنان و جوانان در ستاد حسن روحانی یادآور شد: ما هنوز همه چارت را تکمیل نکرده ایم اما همانگونه که در ترکیب هیات رئیسه می بینید سه نفر از بانوان حضور دارند و حضور جوانان نیز پر رنگ است و حتما از حضور این دو قشر بخصوص جوانان و دانشجویان در تکمیل ساختار ستاد استفاده خواهد شد.
خبرنگار: جلال اسکندری ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6032/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.