سیدحسینعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهلران اظهار داشت: آسیب‌های متعددی جامعه امروز را تهدید می‌کند که باید برای پیشگیری از آنها برنامه‌ریزی داشت.

وی گفت: طلاق به عنوان یکی از این آسیب‌های اجتماعی که بنیان خانواده ها را تهدید می‌کند از جکله آسیب‌های اجتماعی است که لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای کاهش آن ضروری به نظر می‌رسد.

فرماندار شهرستان دهلران با بیان اینکه سعی شده با اجرای برنامه‌هایی در خصوص طلاق و عواقب ناشی از آن برای جامعه روشنگری شود تصریح کرد: در هفته گذشته همایشی در شهرستان دهلران برگزار شد که باید برای تبیین این معضل اجتماعی این گونه برنامه‌ها با حضور کارشناسان و خانواده ها مستمر باشد.

وی ادامه داد: برای پیشگیری و کاهش طلاق در جامعه دستگاه‌های فرهنگی، خانواده‌ها، مدارس و دانشگاه‌های آموزشی باید نقش آفرین باشند.

موسوی افزود: در حال حاضر کمترین آمار آسیب‌های اجتماعی استان ایلام مربوط به شهرستان دهلران است و البته امیدواریم این آمار با انجام برنامه‌های مدون کمتر شود.

فرماندار شهرستان دهلران گفت: بر اساس آماری که وجود دارد آمار طلاق در این شهرستان 15 درصد است که این میزان در مقایسه با 2 سال گذشته کاهش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624894
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.