به گزارش ایرنا، علی احسان شریف نیا روز دوشنبه در نشست با مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان دهلران اظهار کرد: برنامه محوری و تقویت فعالیت ها و اطلاع رسانی به مردم از خدمات دولت تدبیر و امید در راس کار روابط عمومی ها قرار دارد.
وی با اشاره به عملکرد دولت و عمل به فرمایشان رهبری در بخش های مختلف افزود: دولت در عرصه تولید و اشتغال که ضرورت کشور است با جدیت و برنامه ریزی وارد عمل شده است.
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام تاکید کرد: کارها و اقدام های دولت که در جهت توسعه کشور و خدمت به مردم است باید به سمع و نظر عموم برسد که برای این کار باید از ظرفیت رسانه ها استفاده شود.
به گفته وی، سرمایه گذاری های دولت در طرح های مختلف که آثار و برکات بنیادی و اثر گذار در راستای توسعه کشور دارد به مردم اطلاع رسانی شود.
شریف نیا مهمترین شاخصه نظام جمهوری اسلامی را مردمی بودن مسئولان دانست و گفت: مردم انتظار دارند واقعیت ها را از مسئولان بشنوند و دولت نیز بر این اصل تاکید کرد و پیوسته بر آن بوده تا واقعیت ها را به مردم بگوید و در این زمینه به خوبی عمل کرده است.
وی به نقش و جایگاه روابط عمومی در هر دستگاهی اشاره کرد و یادآور شد: روابط عمومی نقش مهمی در ارتباط دو طرفه بین مدیران و مردم دارد و مدیران باید به روابط عمومی ها اهمیت بیشتری بدهند.
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام با اشاره به بودجه 2 در هزار ستادی و استانی دستگاه های اجرایی برای روابط عمومی ها افزود: با توجه به وظایف روابط عمومی ها، دستگاه ها در سرفصل ها به این موضوع مهم توجه بیشتری کنند.
وی با اشاره به تورم بالا در دولت قبل و خزانه خالی تحویل شده به دولت یازدهم اضافه کرد: به همت دولت کارها و اقدام های خوبی با سرمایه گذری های کلان در کشور انجام شده و وضعیت و روند پیشرفت طرح ها و سطح خدمات رسانی به مراتب بهتر و تاثیر گذار تر شده که این نشان از تلاش و جدیت دولت برای عمران و آبادانی کشور دارد.
شریف نیا برجام را مهمترین سند دیپلماسی جهانی کشور ما در مقابل 6 ابر قدرت دنیا دانست و افزود: امروز به برکت برجام شاهد گسترش روابط بین المللی، رفع تحریم های ظالمانه و سرمایه گذاری های کلان خارجی در کشور هستیم.
وی در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را یادآور شد و گفت: حضور گسترده مردم و مشارکت سیاسی در پای صندوق ها رای از مهمترین عوامل اقتدار و امنیت کشور است.
معاون عمرانی فرماندار دهلران نیز در این نشست به نقش روابط عمومی در دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: روابط عمومی در حوزه درون سازمانی و برون سازمانی وظایفی دارد که باید به دقت و در راستای ارتباط دو سویه میان مردم و دستگاه اجرایی مد نظر قرار دهد.
محمد غلامی خلاقیت و نوآوری را لازمه کار روابط عمومی ها دانست و گفت: اطلاع رسانی از خدمات دولت به مردم در حوزه های مختلف از وظایف یک روابط عمومی کارآمد است.
شهرستان دهلران با بیش از 55 هزار نفر جمعیت در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.