نورالله دلخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: در یک سال گذشته دو میلیون و 230 هزار نفر مسافر در قالب 236 هزار سفر در استان ایلام انجام شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد سفر از طریق ناوگان های تحت پوشش، شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای و مسافری استان انجام شده است گفت: در این تعداد سفر بیش از دو میلیون و 230 هزار نفر مسافر جابه‌جا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام تصریح کرد: از این تعداد مسافر جابه‌جا شده 720 هزار درون استانی و یک میلیون 510 هزار برون استانی بوده که توسط وسایل نقلیه عمومی جابه‌جایی صورت گرفته است.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده از کارت هوشمند ناوگان حمل و نقل عمومی 2058 راننده در بخش مسافری مشغول کار هستند و استان ایلام به لحاظ متوسط سنی ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور رتبه برتر را دارد.

دلخواه ادامه داد: بیش از 1650 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسی، مینی‌بوسی و سواری کرایه بین شهری در استان ایلام در حال فعالیت است.

وی بیان کرد: در حال حاضر 53 شرکت حمل و نقل مسافر در استان فعال است و  بیشترین جابه‌جایی مسافر در استان توسط وسیله نقلیه اتوبوسی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618358
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.