به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهلران, به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس, سعید عالی پور اظهار داشت:  21 نفر سارق حرفه‌ای در شهرستان دهلران دستگیر شدند.

وی گفت:  در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه‌ای، ماموران پلیس این شهرستان با انجام اقدامات تخصصی 21 سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی طی چندین عملیات غافلگیرانه این 21 سارق حرفه‌ای در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیسی به کشف 8 فقره سرقت منزل، 4 فقره اماکن خصوصی، 1فقره اماکن دولتی، 2 فقره احشام و 4 فقر انواع سرقت ها اعتراف کردند.

عالی پور با بیان اینکه این سارقان طی چندین عملیات مختلف از ابتدای سال جاری تا امروز دستگیر شده اند افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

3 متهم اصلی پرونده قتل روستای چالاب شهرستان مهران دستگیر شدند

امیر عباس شهبازی فرمانده انتظامی شهرستان مهران اظهار داشت: 3 متهم اصلی پرونده قتل شب گذشته در روستای چالاب شهرستان دستگیر شدند.

وی گفت: به دنبال اطلاع پلیس از وقوع یک فقره چاقو کشی منجر به قتل در روستای چالاب شهرستان مهران بلافاصله اکیپ های پلیس در محل حادثه حاضر و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان احتمالی آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران تصریح کرد: بررسی های اولیه پلیس مشخص کرد که فردی 36 ساله ای به علت ضربات چاقو به قتل رسیده است که تلاش پلیس پس از گذشت ساعتی نتیجه داد و مظنونان اصلی این قتل که 3 نفر بودند شناسایی و بلافاصله دستگیر شدند.

مددکاران نممونه استان ایلام تجلیل شدند

با همکاری بهزیستی و نیروی انتظامی گردهمایی تجلیل از مددکاران نمونه استان ایلام با حضور مسئولان استانی امروز در ایلام برگزار و از مددکاران نمونه تجلیل به عمل آمد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری ایلام در این مراسم اظهار داشت:  امروز مددکاری اجتماعی در جامعه در انزوا می باشد که باید به این موضوع توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: مددکاران بایستی با ارتباط مستقیم با مددجویان خود کار را به جایی برسانند که زمینه یک زندگی پایدار را برای فرد مددجو فراهم کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617469
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.