شادمهر کاظم زاده در حاشیه بازدید رئیس کمیسیون عمران مجلس ار محور مواصلاتی دهلران به اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در دهلران, اظهار داشت: محور دهلران به اندیمشک محوری حیاتی برای توسعه شهرستان دهلران است.

وی گفت: از جمله مطالبات مردم این شهرستان دوبانده کردن این مسیر بود که پس از تردد زیاد زائران عتبات عالیات از این مسیر لزوم انجام این اقدام بیشتر احساس شد.

نماینده مردم شهرستان دهلران در مجلس با تشکر از سفر رئیس کمیسیون عمران مجلس به این شهرستان و بازدید از وضعیت این محور تصریح کرد: خوشبختانه در ماه های پایانی سال گذشته با عنایت وزیر راه و شهرسازی عملیات 12 کیلومتر ابتدایی این مسیر آغاز شده که پیشرفت خوبی دارد.

وی افزود: البته موضوعی که روند پیشرفت این پروژه را با کندی مواجه می کند وضعیت تخصیص اعتبارات لازم است که تخصیص اعتبارات بسیار پایین بوده که امیدواریم با رایزنی هایی که کمیسیون با وزیر و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهند داشت  روند تخصیص تسریع یابد.

کاظم زاده همچنین با اشاره به مسیر پلدختر, دره شهر, آبدانان به دهلران ادامه داد: این مسیر در کنار مسیرهای دهلران به اندیمشک و دهلران به مهران می توانند نقشی بسیار کلیدی در ارتباط مرکز کشور ایران به مرکز کشور عراق ایفا کنند.

وی اظهار داشت: در بحث تخصیص اعتبارات باید یادآور شد که به پروژه های عمرانی استان ایلام آنگونه که انتظار بوده اعتبارات تخصیص پیدا نکرده اما امیدواریم که در آینده با تلاش ها و پیگیری هایی که از طریق وزرای راه و نیرو انجام می شود روند اجرای پروژه های عمرانی استان با تخصیص اعتبارت بیشتر و به موقع تسریع یابد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614378
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.