محمدرضا رضایی کوچی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در دهلران, اظهار داشت: محور مواصلاتی شهرستان های دهلران در استان ایلام به شهرستان اندیمشک در استان خوزستان باید با نگاه ملی به آن نگریشسته شود.

وی گفت: این محور اتصال بین دو استان خوزستان و ایلام را انجام می دهد و عملاً مسیر زائران عتبات عالیات در کشور عراق است که در ایام اربعین شاهد حرکت زائران از این محور بوده ایم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مسیر برای استان های جنوبی و حتی مرکزی نزدیک ترین مسیر برای زیارت عتبات عالیات است.

وی افزود: طبیعی است که باید هم برای آرامش مردم این دو استان و هم برای کاهش دغدغه زائرانی که از این مسیر برای زیارت تردد دارند زیرساخت های ارتباطی این منطقه مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رضایی با بیان اینکه جاده یک محور مهم هم برای توسعه و هم برای عبور و مرور راحت و ایمن است ادامه داد: در بازدیدی که امروز بنا به دعوت شادمهر کاظم زاده نماینده مردم این شهرستان در مجلس از این محور مواصلاتی داشتیم مشکلات و راهکارهای توسعه این محور بررسی شد.

وی گفت: در جلسه ای که در روزهای آتی در تهران با وزیر راه و شهرسازی و آقای نوبخت خواهیم داشت برنامه ریزی های لازم برای توسعه این مسیر و تخصیص اعتبارات لازم برای پیشرفت عملیات دوبانده کردن مسیر که نقش مهمی در تردد زائران در اربعین خواهد داشت انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه پیمانکار مسیر و همچنین مدیران بومی شهرستان اراده خوبی برای به سرانجام رساندن این مسیر دارند با کمک دولت محترم در آینده نزدیک شاهد به بهره برداری رسیدن این پروژه خواهیم بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614371
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.