به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ امیرعباس شهبازی اظهار کرد: با اطلاع پلیس مهران از وقوع یک فقره تیراندازی و مرگ جوانی 24 ساله در شهرک اسلامیه، بلافاصله گروه های ویژه پلیس در محل حاضر و اقدامات اولیه خود را آغاز کردند.
وی افزود: بررسی های اولیه پلیس حاکی از آن بود که فرد مقتول توسط پسر عمویش و با اصابت گلوله مستقیم از اسلحه برنو جان باخته است.
فرمانده انتظامی مهران یادآور شد: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی مهران بلافاصله اقدامات خود را برای دستگیری ضارب آغاز و دقایقی بعد او را دستگیر کردند.
سرهنگ شهبازی با اشاره به کشف اسلحه بکار رفته در این حادثه گفت: موضوع این قتل و علت و انگیزه آن تحت بررسی بیشتر پلیس و دستگاه قضایی قرار دارد.

** کشف ۷۸ درصدی سرقت طی ایام نوروز در ایلام
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: با تلاش شبانه روزی واحدهای تجسس و اطلاعات کلانتری ها در ایام نوروز امسال کشفیات سرقت در سطح شهرستان ایلام ۷۸ درصد افزایش یافت.
سرهنگ حمید فتاحی اضافه کرد: در ایام نوروز پلیس ۲۹ سارق دستگیر و ۴۱ فقره سرقت کشف کرد.
وی تاکید کرد: همچنین در این مدت ۴۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و هنجارشکن متوقف و به پارکینگ دلالت شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام افزود: با توجه به تعطیلات نوروزی و مسافرت ها و خروج شهروندان از منازل مسکونی، پلیس با اقتدار و تلاش شبانه روزی در این ایام امنیت و آرامش منطقه را به نحو مطلوب حفظ کرد.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.