سیف اله عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میوه ها در پنج غرفه شامل سه غرفه در شهر دهلران، یک غرفه در بخش زرین آباد و یک غرفه نیز در بخش سراب میمه توزیع می شود.
رئیس اداره تعاون روستایی دهلران گفت: میوه های امسال از کیفیت بالایی برخوردار هستند و استقبال مردم از حرید میوه در نظر گرفته شده برای ایام نوروز بسیار خوب است.
عباسی با بیان اینکه توزیع میوه تا 15 فروردین ادامه دارد، یادآور شد: توزیع میوه دولتی با نرخ مصوب انجام می شود و هر کیلوگرم پرتقال 39 هزار ریال و هر کیلوگرم سیب نیز 32 هزار ریال فروخته می شود.

** چهار میلیارد ریال برای اجرای طرح های گردشگری میمه هزینه می شود
شهردار میمه از اختصاص چهار میلیارد ریال برای اجرای طرح های حوزه گردشگری در این شهر خبر داد.
عیسی مهدی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اعتبار از محل اعتبارات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای این منظور اختصاص یافته است.
وی گفت: انجام زیرساخت هایی از جمله راه دسترسی، برق، آب و استخر، ساخت سه واحد اقامتی به مساحت 240 متر مربع و یک مجموعه شهر بازی در سراب میمه از محل این اعتبار صورت می گیرد.
شهردار میمه با اشاره به ظرفیت های گردشگری این بخش و استقبال مسافران و گردشگران نوروزی افزود: این اقدامات گامی در جهت رفاه مردم و مسافران است.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.