الهه اکبر زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم پالایش گاز بانوان ایلام امسال با تلاش کادر فنی و بازیکنان همچنین حمایت شرکت پالایش گاز، نتایج قابل قبولی در رقابت های لیگ برتر کسب کرد و با پایان مسابقات عنوان چهارمی خود را در جدول رده بندی حفظ کرد.
وی افزود: تیم پالایش گاز بانوان ایلام با حمایت های شرکت پالایش گاز و برخوردار از بازیکنان پرتلاش و مطرح توانست نتایج خوبی در مقابل تیم های قدر لیگ برتر کسب کند و موقعیت خود را در فوتبال بانوان کشور تثبیت کند.
اکبرزاده یادآور شد: از بازیکنان مطرح این تیم زهرا حاتم نژاد خانم گل لیگ برتر بانوان و عضو تیم ملی بانوان کشور با 28 گل زده خانم گل مسابقات و کاندیدای بی رقیب کفش طلای لیگ برتر 95 بانوان شد.
اکبرزاده یادآور شد: خانم حاتم نژاد از جمله بازیکنانی است که پیشنهادات بسیاری از تیم های دیگر داشته اما بدلیل تعصب و عشق به شهر خود از بدو تشکیل تیم پالایش در این تیم حضور داشته است.
سرپرست تیم پالایش گاز ایلام گفت: این بازیکن تنها سال 92 بمدت یکسال عضو تیم شهرداری بم کرمان که از تیم های مطرح کشور است بوده اما بطور مستمر در تیم پالایش گاز حضور دارد.
وی با اشاره به حضور این بازیکن در اردوی تیم ملی گفت: این بازیکن مطرح اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد و در مسابقات جام ملت های آسیا که در ویتنام برگزار می شود تیم ملی را همراهی می کند.
اکبرزاده همچنین به دروازه بان ایلامی تیم ملی فوتبال بانوان اشاره کرد و افزود: خانم زمرد سلیمانی که دروازه بان اصلی تیم ملی فوتبال ایران است دارای رکوردهای باورنکردنی در گل نخوردن و اولین بانوی لژیونر ایران و هشت سال سابقه حضور در لیگ برتر در تیم های مختلف را دارد.
وی تاکید کرد: با توجه به استعدادهای این تیم و بهتر شدن امکانات و توجه مسئولان، پالایش گاز خود را برای مسابقات آینده آماده می کند و امیدواریم با تلاش کادر فنی و تلاش بازیکنان جایگاه خود را در جدول رده بندی لیگ برتر آینده ارتقا دهیم.
به گزارش ایرنا، تیم پالایش گاز بانوان ایلام با 18 بازی 11 برد، 2 تساوی، پنج باخت، 42 گل زده و 24 گل خورده با 35 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.
خبرنگار: لیلی خاکی** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.