به گزارش ایرنا،سردار نور علی یاری روز چهارشنبه در آیین این طرح در کلانتری دشت عباس اظهار کرد:این طرح را بایستی مردم به عینه در اقدام و عمل نیروی انتظامی مشاهده کنند.
وی با اشاره به فرسودگی زیرساخت های استان افزود:علی رغم اینکه در سال های گذشته توجهاتی در این زمینه شده اما در آن شان و منزلت و جایگاهی که باید باشد نیست.
فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای این طرح در نقاط دور دست استان خبرداد و گفت:این طرح تا بهسازی،بازسازی، ترمیم و زیبا سازی همه پاسگاه های فرماندهی انتظامی در استان ادامه دارد تا مردم با آرامش خاطر موضوع های خود را پیگیری و همکاران انتظامی نیز با انگیزه و در فضایی مناسب خدمات را به مردم ارایه کنند.
یاری این طرح را مورد تاکید رهبری دانست و گفت: همکاران ما در ناجا با جدیت و دقت این طرح را دنبال و اجرایی می کنند.
وی از کسب رتبه اول کاهش تصادفات استان در کشور خبرداد و افزود:در همایش پاسگاههای پلیس راه و راهور کشور لوح تقدیر را از دست وزیر کشور دریافت کردیم واین افتخاری برای مردم استان است.
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به ایام نوروز و چهارشنبه و پنج شنبه آخرسال افزود: تقاضا داریم مردم چهارشبنه سوری را به چهارشنبه سوزی و شادی را به شیون تبدیل نکنند و به توصیه های پلیس توجه کنند تا این برنامه نیز با خوبی پشت سر بگذارند.
یاری با اشاره به پنج شنبه آخرسال و حضور مردم برای زیارت اهل قبور گفت:با توجه به حضور مردم در اماکن متبرکه و زیارتگاه ها به مردم توصیه می شود توصیه های پلیس راه و راهور را مد نظر قرار دهند و همکاران نیز نظم وامنیت و آرامش را برای مسافران و مردم استان ایجاد کنند.
خبرنگار:علی رضازاده ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
7175 /6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.