مجید عسگری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با هماهنگی مدیران استان و در راستای تامین مو اد غذایی ضروری مورد نیاز در این ایام، برنج، قند و شکر، روغن، گوشت قرمز و سفید توسط اصناف و اتحادیه های صنفی در شهرستان ذخیره شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی افزود: در روزهای آینده 100 تن میوه (سیب و پرتغال) نیز با قیمت مصوب تعادلی وارد بازار نوروزی این شهرستان شده و توسط عوامل تعیین شده توزیع می شود.
عسگری تاکید کرد: 17 فضای آموزشی و هشت کمپ مسافری برای اسکان و استفاده گردشگران نوروزی در این شهرستان پیش بینی شده که تا آخر تعطیلات نوروزی به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد.
وی ایام تعطیلات نوروزی را فرصتی برای شناسایی ظرفیت های این شهرستان دانست و یادآور شد: اصناف و مکان های خدماتی مورد نیاز مردم در این ایام (تعطیلات نوروزی) بطور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان نوروزی هستند.
فرماندار آبدانان اضافه کرد: 12 اکیب ثابت و سیار نظارتی نیز توسط ادارات متولی در سه نوبت کاری بر نحوه کمی و کیفی ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی نظارت دارند و با متخلفان از قانون برخورد می کنند.
وی پیش بینی کرد: در تعطیلات نوروزی امسال 50 هزار گردشگر از مکان های دیدنی و جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهر ستان بازدید کنند.
به گزارش ایرنا، 180 مکان دیدنی و چشم اندازهای طبیعی و مکان های مذهبی در شهرستان آبدانان در 170 کیلومتری جنوب ایلام وجود دارد که سال گذشته 40 هزار گر دشگر داخلی و خارجی از این اماکن دیدن کردند.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7174/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.