به گزارش ایرنا، اوج رخدادها و برنامه های خبری هفته ای گذشته مربوط به سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود که برای افتتاح و راه اندازی چند طرح درمانی در مناطق استان ایلام حضور یافت.
همچنین اواخر هفته گذشته محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان نیز با سفر به ایلام اسناد مالکیت صدها هکتار زمین روستایی و کشاورزی این استان را به اهالی و ساکنان شهرستان های ایوان و چرداول تحویل داد.
ورود پیکرهای مطهر 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و گشایش دهمین نمایشگاه کتاب استانی از دیگر رویدادهای مهم خبری استان ایلام در هفته گذشته بود که بازتاب گسترده ای در رسانه ها و مطبوعات محلی داشت.

** معاون استاندار ایلام: 35 هزار هکتار از اراضی آیلام آبی می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: با اجرای طرح های تامین آب کشاورزی دشت های مهران و دهلران، 35 هزار هکتار از اراضی دیم این استان آبی می شود.
شاپور پولادی روز شنبه اظهار کرد: خط انتقال این طرح ها توسط وزارت نیرو و فازهای بعدی آن توسط وزارت جهاد کشاورزی اجرا می شود و با بهره برداری از آنها 15متر مکعب در ثانیه برای تامین آب کشاورزی، صنعت و شرب شهرستان های ایلام، مهران و دهلران تامین می شود.
وی با بیان اینکه 15 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح ها اختصاص یافته است اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده این طرح ها در سال 1397 به بهره برداری کامل می رسند.

** موسسه آرمان دهلران پلمب شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران با صدور حکمی رای به پلمب موسسه آرمان این شهر داد.
صابر نجومی روز شنبه اظهار کرد: فعالیت این موسسه تا اطلاع ثانوی ممنوع است و محل این موسسه نیز از امروز پلمب شده است.
وی گفت: با توجه به شکایت دارندگان حساب در موسسه مالی و اعتباری آرمان از این موسسه و تشکیل جلسه با حضور دادستان های شهرستان های استان و تشکیل پرونده در این زمینه تا حصول نتیجه نهایی موسسه آرمان در دهلران پلمپ شده است.
دادستان عمومی دهلران از تشکیل این پرونده در شعبه 4 بازپرسی ایلام خبر داد و افزود: شکایت شاکیان از این موسسه در دهلران نیز به این شعبه برای پیگیری ارجاع داده شده است.

** اعضای هیات رئیسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام انتخاب شدند
عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام با اشاره به برگزاری انتخابات برای انتخاب اعضای هیات رئیسه این شورا گفت: اعضای هیات رئیسه جدید شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام با رای اعضای این شورا انتخاب شدند.
جواد شرفخانی روز یکشنبه اظهار کرد: حبیب الله دارابی رئیس، بختیار کرم بیگی نایب رئیس اول، زهرا همتی نایب رئیس دوم، علی رحیمی دبیر و جواد شرف خانی به عنوان سخنگو، اعضای هیات رئیسه جدید این شورا هستند.
وی با بیان اینکه این شورا دارای 33 عضو است که ابلاغ آنها توسط شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور هفته گذشته صادر شد، افزود: با توجه به ابلاغ آیین نامه جدید از سوی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مرکز، ترکیب اعضای هیات رئیسه شورای سیاستگذاری در این استان دستخوش تغییرات جدی شد.

** دهمین نمایشگاه کتاب ایلام گشایش یافت
دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام روز یکشنبه در آیینی با حضور مسئولان کشوری، استانی و جمعی از هنرمندان و نویسندگان در محل انبار غله شهر ایلام گشایش یافت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در این آیین اعلام کرد: در نمایشگاه امسال 31 هزار عنوان کتاب از 253 ناشر مناطق مختلف کشور در 187 غرفه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
وی ادامه داد: کتاب های این نمایشگاه در مدت یک هفته برپایی (8 تا 13 اسفند) با 30 درصد تخفیف شامل 20 درصد بن تخفیف نمایشگاه و 10 درصد تخفیف در نظر گرفته شده از سوی ناشران عرضه می شود.

** معاون وزیر ارشاد: ترویج فرهنگ شهادت موجب پایداری نظام می شود
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حرکت در مسیر ترویج فرهنگ شهید و شهادت و انتقال آن به نسل جوان و نوجوان موجب دوام و قوام نظام می شود.
سید هادی حسینی روز یکشنبه در نشست ستاد استانی جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی که قرار است در منطقه عملیاتی شرهانی شهرستان دهلران برگزار شود، اظهار کرد: همه خود را مدیون و مسئول در مقابل خون شهیدان می دانیم و تا زمانی که این روحیه در بین مردم و مسئولان وجود داشته باشد، گزندی به این انقلاب نمی رسد و روز به روز شاهد قوام و پایداری هر چه بیشتر کشور خواهیم بود.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی در منطقه عملیاتی شرهانی تاکید کرد: همراهی و همکاری مجموعه دستگاه ها با برگزار کنندگان این جشنواره نشان از همت و اراده این عزیزان برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

** پیکر مطهر 6 شهید گمنام وارد فرودگاه شهدای ایلام شد
پیکر مطهر 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح دوشنبه با استقبال مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده های معظم شهدا از طریق فرودگاه شهدا وارد ایلام شد.
جمعی از مسئولان کشوری و لشگری استان ایلام در آیین استقبال از این شهدای والامقام حضور دارند، هم اکنون مراسم روضه خوانی و نوحه سرایی در جوار پیکر مطهر این شهیدان در محوطه فرودگاه ایلام در حال برگزاری است.
پیکر مطهر این شهدا اخیرا در شرق رودخانه دجله، زبیدار محل اجرای عملیات های بدر، محرم، شرهانی و کربلای چهار تفحص شده است.

** رئیس کمیسیون آموزش مجلس: قشر دانشگاهی در تهیه محتوا برای فضای مجازی رسالت خطیری دارد
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چالش فضای مجازی در کشور با کمک دانشگاهیان می تواند به یک فرصت تبدیل شود، گفت: قشر دانشگاهی در زمینه تولید محتوا برای فضای مجازی رسالت خطیری بر عهده دارد.
محمدمهدی زاهدی روز دوشنبه در کارگاه آموزشی گفتمان انقلاب اسلامی، چالش های فرهنگی و علمی در دانشگاه ایلام اظهارکرد: نظام سلطه با هدف استیلای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بر نظام اسلامی از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای با صرف میلیاردها دلار هزینه برنامه سازی و تولید محتوا می کند و جامعه دانشگاهی کشور باید برای مقابله با این جریان به میدان بیایند.
وی تاکیدکرد: جامعه دانشگاهی، اساتید و دانشجویان کشور باید با تولید محتوای مناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی و موازین شرعی و دینی با جریان سلطه و استیلای غرب و استکبار جهانی مبارزه کنند.

** نبود مطالعات روش شناختی در حوزه امر به معروف یکی از چالش های گفتمان انقلاب است
معاون فرهنگ، تحقیقات و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: نبود مطالعات علمی و مبنایی در زمینه روش شناختی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین چالش های گفتمان انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام سید جمال الدین میرمحمدی روز دوشنبه در کارگاه آموزشی گفتمان انقلاب اسلامی، چالش های فرهنگی و علمی در دانشگاه ایلام با بیان اینکه در حوزه امر به معروف روش های مناسب را نمی دانیم و در این حوزه کتاب های مبنایی و علمی نداریم، اظهار کرد: علت اینکه اجرای امر به معروف در بیشتر مواقع به درگیری منجر می شود اینکه شیوه درست اجرا را بلد نیستیم.
وی افزود: با وجود اینکه ائمه اطهار (ع) روش های درست امر به معروف و نهی از منکر را بدرستی بیان کرده اند اما بدلیل نبود مطالعات در این زمینه هم اکنون کتاب مهم ما در بحث روش های امر به معروف نوشته یک فرد انگلیسی زبان است.

** پیکر مطهر 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ایلام تشییع شد
در آستانه شهادت بانوی مظلوم اسلام حضرت زهرای مرضیه (س) با برگزاری آیین تشیع پیکر مطهر 6 شهید گمنام، حال هوای ایلام متفاوت تر از همیشه شد و شمیم دل نوازی در این نقطه جغرافیایی از کشور پیچید و مردم مشام دل را به این رایحه خوش بو سپردند.
روز سه شنبه مردم ایلام میزبان مهمانانی گرانقدر و عظیم الشان از بهشت برین هستند که منت نهاده و چند روزی را رخ بر ما نمایان کردند و مردم قدرشناس نیز با پای دل و چشمانی گریان و اشکبار و از روی عشق و ارادت به استقبال و پیشواز مهمانان عزیزشان آمدند.
این مهمانان شهید هر چند همچون مادر مظلوم شان غریب، گمنام و بی نام نشان هستند اما آمدند تا چون آشنایی دیرین در آغوش مردم جای بگیرند.

** رئیس بنیاد مستضعفان: 37 هزار سند بنیاد علوی در کشور به محرومان واگذار شده است
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از واگذاری 37 هزار سند بنیاد علوی تاکنون به محرومان در مناطق مختلف کشور خبر داد.
محمد سعیدی کیا روز چهارشنبه در بازدید از گاوداری صنعت کشت و قیام وابسته ایوان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است امسال نیز 18 هزار سند دیگر در کشور واگذار شود که تاکنون 16 هزار سند واگذار شده و تا پایان سال جاری 2 هزار سند باقی مانده نیز واگذار خواهد شد.
وی افزود: سند املاک بنیاد علوی برای محرومان و واجدان شرایط در کشور صادر می شود که تاکنون در استان ایلام توسط این بنیاد سه هزار و 470 سند واگذار شده است.
سعیدی کیا تاکید کرد: امروز قرار است، سند مالکیت به یک هزار و 70 نفر از محرومان واجد شرایط در شهرستان چرداول توسط این بنیاد واگذار شود.

** سعیدی کیا: برای کارآفرینی روستایی در ایلام 200 میلیارد ریال اختصاص یافت
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: برای توسعه کارآفرینی در مناطق روستایی ایلام 200 میلیارد ریال اختصاص دادیم ولی با پیگیری مسئولان بیش از میزان مصوب اعتبار در این استان جذب شده و امیدواریم سال آینده شاهد افزایش اعتبارات تخصیصی باشیم.
محمد سعیدی کیا روز چهارشنبه در آیین واگذاری یک هزار و 70 سند بنیاد علوی به مردم چرداول در جمع اهالی این شهرستان اظهار کرد: این اعتبار برای اجرای طرح های اشتغالزا و فعالیت ها در حوزه دامداری و کشاورزی اختصاص داده شده است.
وی سپس با اشاره به تلاش بنیاد برای واگذاری اسناد املاک علوی به مردم، گفت: واگذاری این اسناد پشتوانه ای برای فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و قضایی مردم این منطقه است تا بتوانند به سهولت فعالیت های درآمدزا و سودآور متناسب با ظرفیت و نیاز منطقه را اجرا کنند.

** وزیر بهداشت: نیازها و مشکلات حوزه درمان و سلامت استان ایلام بررسی می شود
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی هدف از سفر به ایلام را بازدید از طرح های درمانی و بهداشتی استان اعلام کرد و گفت: نیازها و مشکلات حوزه درمان و سلامت این استان نیز با حضور مسئولان بررسی می شود.
سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در بدو ورود به استان ایلام در فرودگاه شهدای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی وضعیت امکانات و تجهیزات بیمارستان ها و مراکز درمانی استان ایلام و بازدید از طرح های اجرا شده حوزه سلامت از دیگر برنامه های ما در این سفر است.
وی افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی در قالب طرح تحول سلامت در استان ایلام را از جمله برنامه های خود در این سفر اعلام کرد و یادآور شد: سعی می کنیم نیازها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این استان را بر طرف کنیم.

** با حضور وزیر بهداشت/ چند طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی در ایلام به بهره برداری رسید
چند طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان ایلام عصر چهارشنبه با حضور دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی، استاندار ایلام، نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان اجرایی به بهره برداری رسید.
مرکز تحقیقات، آسیب های روانی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در منطقه بانگنجاب با صرف 25 میلیارد ریال اعتبار نخستین طرحی بود که با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی به بهره برداری رسید.
این مرکز با زیربنای یک هزار و 615 متر مربع و با بهره مندی از 6 هیات علمی در زمینه معضل های اجتماعی چون طلاق، خودکشی، اعتیاد، خشونت و ارائه راهکار برای این مشکل ها فعالیت می کند.

** وزیر بهداشت: کمبود امکانات و تجهیزات درمانی استان ایلام جبران می شود
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: امکانات و تجهیزات درمانی و پزشکی استان ایلام هر چند نسبت به گذشته زیادتر شده اما باز هم نواقص و کمبودهای چشمگیری دارد که باید این کمبودها تا حد امکان جبران شود.
سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح مرکز MRI بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام یادآور شد: با بهره برداری از بیمارستان 374 تختخوابی ایلام (بخاطر کمبود اعتبار روند پیشرفت این بیمارستان کند است) بخش عمده ای از مشکلات درمانی استان مرتفع می شود.
وی با بیان اینکه پروژه های درمانی و بهداشتی زیادی در استان ایلام در دست اجرا است، به وزارت نفت پیشنهاد کرد: برای احداث مراکز درمانی بویژه در بخش سوانح و سوختگی در این استان اقدام کند.

** وزیر بهداشت: خدمات درمانی و بهداشتی دولت یازدهم در روستاها قابل قیاس با گذشته نیست
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تامین تجهیزات و خدمات انجام گرفته بخش درمانی و بهداشتی روستایی در نقاط مختلف کشور در دولت یازدهم، قابل قیاس با خدمات سال های گذشته نیست و این روند رو به رشد همچنان ادامه دارد.
سید حسن قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح مرکز جامع سلامت روستایی شهید قاضی میشخاص در بخش سیوان شهرستان ایلام اظهار کرد: در همین بخش سیوان برای نخستین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با افتتاح این مرکز، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب و گسترده تری به مردم ارائه می شود.

** با حضور وزیر بهداشت/ چند طرح درمانی در شهرستان های استان ایلام به بهره برداری رسید
چند طرح بهداشتی، درمانی و خدماتی روز پنجشنبه با حضور دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان های ایلام، دره شهر و آبدانان به بهره برداری رسید.
مرکز جامع سلامت روستایی شهید قاضی میشخاص در بخش سیوان شهرستان ایلام نخستین طرحی بود که امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.
این مرکز در زمینی به مساحت 472 مترمربع با پنج میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل منابع استانی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام احداث شده و با بهره مندی از 2 پزشک از ساعت هشت صبح تا 16 عصر به جمعیتی بیش از 6 هزار و 140 نفر از اهالی روستاهای اطراف و مرکز بخش خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می کند.

** سه طرح حوزه سلامت با حضور وزیر بهداشت در شهرستان دهلران به بهره برداری رسید
همزمان با سفر دکتر سید حسن قاضی زده هاشمی به شهرستان دهلران، سه طرح درمانی، بهداشتی و خدماتی در حوزه سلامت این شهرستان عصر پنجشنبه به بهره برداری رسید.
این طرح ها شامل راه اندازی مرکز سی تی اسکن، رادیوگرافی دیجیتال و مرکز تسهیلات زایمانی (LDR) است که در بیمارستان شهدای دهلران افتتاح شدند و برای انجام آنها 450 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین قرار است از بنیاد خیریه نوآوران سلامت مستقر در دشت عباس و مرکز بهداشتی و درمانی این دهستان نیز بازدید کند.
بر اساس هماهنگی های انجام شده قرار است دکتر قاضی زاده هاشمی نسبت به انجام چند عمل جراحی رایگان چشم بیماران نیازمند و محروم منطقه دشت عباس و موسیان در بنیاد خیریه نوآوران سلامت اقدام کند.

** وزیر بهداشت: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی دهلران با سه سال پیش قابل مقایسه نیست
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح سه طح درمانی و بهداشتی در بیمارستان شهدای دهلران گفت: ارائه خدمات حوزه سلامت در این شهرستان قابل مقایسه با سه سال پیش نیست.
سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر پنجشنبه در این آیین اظهار کرد: راه اندازی دستگاه سی تی اسکن، رادیو گرافی دیجیتال و مرکز تسهیلات زایشمان این بیمارستان بخشی از نیازهای مردم این منطقه را بر طرف می کند.
وی افزود: البته رفع بخشی از نیازمندی های مردم در حوزه درمان را که مقدور است، انجام می دهیم ولی بخش توسعه مراکز درمانی و خدماتی که نیاز به برنامه ریزی دارد را باید به تدریج انجام داد.

** انجام 15 عمل جراحی رایگان چشم با حضور وزیر بهداشت در دشت عباس
سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر پنجشنبه در حاشیه سفر به شهرستان دهلران با حضور در محل استقرار اتاق های عمل سیار کاروان موسسه خیریه نورآوران سلامت، 15 عمل جراحی چشم بیماران را به صورت رایگان در این منطقه انجام داد.
کاروان موسسه خیریه نورآوران سلامت از هفتم آذر ماه امسال در منطقه دشت عباس از توابع بخش موسیان شهرستان دهلارن مستقر شده و خدمات رایگان دندانپزشکی و چشم پزشکی به مردم این مناطق ارائه می دهد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران گفت: پزشکان متخصص این تیم پزشکی روزانه 30 نفر را در بخش دندانپزشکی و 60 نفر هم در بخش چشم پزشکی ویزیت کرده و خدمات پزشکی مورد نیاز را به این افراد ارائه می کنند.

** نماینده مجلس: 2 هزار میلیارد ریال اعتبار توسعه استان ایلام در برنامه ششم پیش بینی شده است
نماینده مردم ایلام، چرداول، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: در قالب لایحه ششم 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه استان ایلام پیش بینی شده است.
جلال میرزایی شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: تخصیص این اعتبار به شرایط مالی در کشور بستگی دارد و منتظر باشیم تا درآمدهای مالیاتی، فروش و صادرات نفت محقق شود در آن صورت می توان امیدوار بود این اعتبار محقق می شود تا شاهد رشد و رونق استان ایلام باشیم.
وی در مورد وضعیت کلی و چشم انداز آینده استان ایلام افزود: در حوزه های کشاورزی و نفت و گاز که نوید بخش چشم انداز روشن استان هستند کارهای خوبی انجام شده است.

** تساوی تیم های پالایش گاز ایلام و همیاری آذربایجان غربی
تیم های پالایش گاز ایلام و همیاری آذربایجان غربی در چارچوب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان در استادیوم تختی ایلام به تساوی یک - یک رضایت دادند.
در این دیدار که روز جمعه در ورزشگاه تختی ایلام برگزار شد گل تیم پالایش گاز در دقیقه 51 توسط کوثر عنبری و گل تیم همیاری آذربایجان غربی نیز در دقیقه هشت توسط دنیا بندار از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

** مسئولان با پیگیری های خود از انحلال دانشکده علوم قرآنی ایلام جلوگیری کنند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مسئولان استان باید از انحلال دانشکده علوم قرآنی که دارای مصوبه شورای انقلاب فرهنگی است جلوگیری کرده و ادامه فعالیت این مکان فرهنگی و دانشی را با جدیت پیگیری کنند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام با بیان اینکه این دانشکده محل تحصیل جوانانی مقید، متعهد و مومن است، اظهار کرد: مورد بی مهری قرار گرفتن دانشکده علوم قرآنی در جمهوری اسلامی که فعالیت های آن بر پایه و مبنای آن قرآن و مبانی و مفاهیم قرانی است، جای سئوال دارد.
وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه از محل منابع مالی و موقوفه های خود مشکلات این دانشکده را برطرف کند هر چند که استان ایلام از موقوفه های زیادی برخوردار نیست اما استان های غنی از موقوفه را به عنوان استان معین این دانشکده انتخاب کند.

** نمایشگاه فروش بهاره ایلام گشایش یافت
نمایشگاه فروش بهاره ویژه عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال عصر جمعه در پارک چغاسبز شهر ایلام با حضور محمدرضا مروارید استاندار و جمعی از مدیران اجرایی این استان گشایش یافت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در حاشیه آغاز بکار این نمایشگاه گفت: هر سال در روزهای پایانی سال نمایشگاه های بهاره به منظور جلوگیری از افزایش قیمت ها و همچنین راحت شدن شرایط خرید و تامین مایحتاج عمومی برای خانوارها در مراکز استان ها و سایر شهرها راه اندازی می شود.
یاراله نصیری اظهار کرد: نمایشگاه بهاره ایلام توسط اتاق اصناف و با همکاری صنوف و واحدهای تولیدی استان با 213 غرفه دایر شده و اقلام پر مصرف مورد نیاز خانوارها را با تخفیف 15 تا 20 درصد عرضه می کند.
خبرنگار: جلال اسکندری ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6033/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.