به گزارش ایرنا، دکتر حسن قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در بدو ورود به استان ایلام در فرودگاه شهدای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی وضعیت امکانات و تجهیزات بیمارستان ها و مراکز درمانی استان ایلام و بازدید از طرح های اجرا شده حوزه سلامت از دیگر برنامه های ما در این سفر است.
وی افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی در قالب طرح تحول سلامت در استان ایلام را از جمله برنامه های خود در این سفر اعلام کرد و یادآور شد: سعی می کنیم نیازها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این استان را بر طرف کنیم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نخستین برنامه خود با حضور در مزار شهدای گمنام بهشت رضا شهر ایلام با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ و والای شهدا ادای احترام کرد.
به گزارش ایرنا، در این سفر که 2 روز به طول می انجامد طرح های مختلفی همچون مرکز آم آر آی و مراقبت های ویژه بیمارستان امام (ره)، کلنیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام افتتاح می شود.
افتتاح مرکز آسیب های روانی و اجتماعی استان در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی بانگنجاب، بازدید از بیمارستان در حال ساخت 374 تختخوابی ایلام، افتتاح مرکز سی تی اسکن در بیمارستان های شهرهای آبدانان و دهلران از دیگر برنامه های سفر 2 روزه وزیر بهداشت به ایلام است.
بهره برداری از مرکز تسهیلات زایمانی شهرستان های ایلام، ایوان، سرابله، مهران، دره شهر و دهلران از جمله دیگر برنامه های وزیر در این سفر است، همچنین دکتر قاضی زاده هاشمی در جمع هیات علمی و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی سخنرانی خواهد کرد.
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و محمدرضا مروارید استاندار ایلام و نیز حضور در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان از دیگر برنامه های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این سفر است.
دکتر قاضی زاده هاشمی پیش از این سه بار دیگر 2 بار سال های 93 و 94 همزمان با همایش بزرگ پیاده روی اربعین و یک بار نیز در هنگام سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت در سال 92 به استان ایلام سفر کرده است.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7172/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.