به گزارش ایرنا،محمد غلامی روز دوشنبه در نشست بررسی رفع مشکلات آب این اراضی با حضور کشاورزان و متولیان امور آب اظهار کرد: با توجه به سال اقتصاد مقاومتی و ظرفیت های کشاورزی منطقه و توجه دولت به کشاورزی پیگیری ها وبرنامه ریزی های لازم برای تامین به موقع آب این اراضی در دستور کار قرار گیرد.
وی بر ضرورت رفع مشکلات و موانع تامین آب این اراضی در فصل زراعی جاری تاکید کرد و افزود: امور آب شهرستان با برنامه ریزی در این زمینه و رفع مشکلات شکستگی خطوط اصلی شبکه های آبرسانی به این اراضی اقدام کند.
معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار دهلران با تاکید بر آبرسانی بموقع و توزیع آن برای اراضی کشاورزی منطقه گفت:تنظیم دریچه ها، یکنواختی در توزیع آب و استفاده درست و بهینه از آب توسط کشاورزان از دیگر موضوع هایی است که باید رعایت شود.
غلامی با اشاره به اقدام های دولت تدبیر و امید در حوزه کشاورزی دهلران افزود: 15هزار هکتار از اراضی این شهرستان تحت شبکه های آبیاری قرار گرفته و آماده بهره برداری است.
وی گفت: متولیان و مسئولان در این شهرستان مرزی با تلاش و جدیت باید رفع موانع و مشکلات بخش کشاورزی را پیگیری نمایند تا شاهد رونق بیش از پیش کشاورزی منطقه باشیم.
شهرستان مرزی دهلران با داشتن یکصدهزار هکتار اراضی قابل کشت،سالانه نیمی از محصولات کشاورزی استان ایلام را تولید می کند.
عین خوش از توابع بخش موسیان شهرستان دهلران است.
خبرنگار:علی رضازاده ** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6034/7175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.