به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده روز دوشنبه افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با یک دستگاه خودرو نیسان برخورد کرد و این حادثه مرگبار را رغم زد.
وی یادآور شد: در این حادثه راننده و سه نفر از سرنشینان خودرو پژو پارس به همراه راننده خودرو نیسان مجروح شدند ولی راننده خودرو پژو بدلیل شدت جراحات وارده در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
سرهنگ همتی زاده تاکید کرد: برابر اعلام کارشناس تصادفات پلیس راه استان ایلام، تجاوز به چپ خودرو پژو پارس علت وقوع این حادثه رانندگی بوده است.
به گزارش ایرنا، در این حادثه رانندگی همچنین چند راس دام عشایر منطقه نیز به علت برخورد این دو خودرو با گله دام حاشیه جاده تلف شدند.
استان ایلام طی هفته گذشته شاهد چندین حادثه رانندگی بود که در یکی از آنها در جاده شهرستان بدره یک دستگاه خودرو پراید واژگون شد که این حادثه منجر به مجروح شدن راننده این خودرو شد.
همچنین سه حادثه رانندگی نیز در هفته گذشته در جاده های مواصلاتی این استان در شهرستان های ایوان و دهلران و چرداول روی داد که در این حوادث یک نفر کشته و پنج نفر نیز زخمی شده بودند.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.