به گزارش ایرنا، بهروز حیدرزاده روز پنجشنبه در اولین مجمع انتخابات سازمان های مردم نهاد استان اظهار کرد: در آغاز فعالیت دولت یازدهم، 20 سمن مجوز دار در ایلام فعال بود که با بسترسازی هم اینک 46 سازمان مردم نهاد در استان فعالیت دارند.
وی افزود: همچنین هفت تقاضا برای راه اندازی تشکل جدید در زمینه های گوناگون در سامانه ثبت شده و در حال گذراندن مراحل اداری برای دریافت مجوز فعالیت است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام تاکید کرد: در تمامی شهرستان های 10 گانه استان به طور متوسط پنج متقاضی برای راه اندازی تشکل جدید سازمان های مردم نهاد داریم که شناسایی و راه اندازی این تعداد نیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
حیدرزاده یادآور شد: در استان ایلام برای اولین بار مجمع انتخابات سازمان‌های مردم نهاد برگزار می ‌شود و هدف از برگزاری این برنامه شناسایی استعداد، افکار و اندیشه ‌های جوانان و فعالیت هرچه بهتر سمن ‌ها است تا در نهایت با رای ‌گیری بین اعضای سازمان‌های مردم نهاد، افراد منتخب شناسایی و جهت حضور در مجمع انتخاباتی کشور به عنوان نمایندگان استان معرفی گردند.
وی توسعه مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان با تمرکز بر سمن ها، مشارکت در فرایند تصمیم سازی در حوزه های مربوط به جوانان در استان و افزایش تاثیرگذاری سمن های جوانان در عرصه های مختلف اجتماعی را از دیگر اهداف مهم این مجمع بیان کرد.
به گزارش ایرنا ، اولین مجمع انتخابات سازمان های مردم نهاد جوانان ایلام با حضور 30 سمن و 51 شرکت کننده و 15 کاندیدای دارای مجوز برگزار شد و هفت نفر به عنوان عضو اصلی مجمع استانی برای مدت 2 سال انتخاب شدند.
نمایندگی سمن های جوانان استان در عرصه های مختلف، شرکت در ستاد ساماندهی امور جوانان به عنوان نماینده سمن های جوانان، برگزاری جلسات منظم برای رسیدگی و حل مشکلات، انتقال دیدگاه های سمن ها به مراجع ذی صلاح و گزارش سالانه وضعیت حوزه جوانان استان از وظایف و اختیارات سازمان های مردم نهاد جوانان است.
محمدرضا خدری، میلاد روان، فرشاد معصومی، احسان معتمد نیا، زینب محمدی، منا مداح جلالی و مهتاب راد بعنوان هفت عضو برگزیده مجمع انتخابات سازمان های مردم نهاد جوانان استان ایلام انتخاب شدند.
حجت الله مهدی زاده و پروین یاسینی یکتا نیز به عنوان اعضای علی البدل این مجمع انتخاب شدند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
3032/6034

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.