به گزارش ایرنا، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود شامگاه یکشنبه دار فانی را وداع گفت.

**پیام تسلیت سید حسینعلی موسوی فرماندار دهلران
خبر ناگهانی و غم انگیز در گذشت یار دیرین امام و انقلاب و ذخیره ارزشمند سالها مجاهدت و ایثار و از همه مهم تر خادم ملت در مسئولیت های مختلف ایت الله هاشمی رفسنجانی موجب تالم خاطر آحاد جامعه و دوستداران انقلاب و همسنگران دیرین آن مبارز خستگی ناپذیر شد مردی که زندگیش مملو از سوابق درخشان مبارزاتی برای سربلندی انقلاب و ادامه راه امام و ارزش ها بود.
سوابق درخشان این مبارز نستوه در حافظه تاریخ و مردم فهیم و قدر شناس ایران اسلامی برای همیشه جاودانه خواهد ماند اگر چه امروز ان ذخیره انقلاب بعد از سالها مجاهدت بسوی معبود خویش شتافت اما منش و رفتار و بزرگی و ایثار و فداکاری این بزرگ مرد در دلها جاودانه خواهد ماند و هرگز فراموش نخواهد شد.
این مصیبت بزرگ را به مردم عزیز و فهیم شهرستان دهلران تسلیت می گوییم و از پیشگاه حضرت حق می خواهیم روح بلندش را قرین دریای بیکران رحمت خویش فرماید.

** پیام تسلیت مراد یگانه سرپرست فرمانداری چرداول
همه از اوییم و بسوی او باز می گردیم
با دلی سرشار از غم و اندوه ضایعه جانسوز و دردناک رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب، امام و رهبری ،ذخیره انقلاب و شخصیت بزرگی که عمر با برکت خود را در راه پیروزی انقلاب اسلامی و اعتلای ارزش ها و دستاوردهای والای جمهوری اسلامی گذراندند و نماد و نگین درخشان انقلاب اسلامی بودند را به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهوری اسلامی، ملت وفادار ایران و خانواده داغدار و معزای هاشمی رفسنجانی تسلیت عرض می نمایم.
از خداوند منان در شب رحلت حضرت فاطمه معصومه (ص ) علو درجات را برای این عالم ربانی و سیاستمدار مبارز و انقلابی و صبوری برای ملت جمهوری اسلامی مسالت دارم.
تنظیم کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9002

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.