شهریار غلامپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره به همت این اداره کل با همکاری معاونت امور هنری وزارت ارشاد و مشارکت بنیاد ملی مد و لباس ایرانی، اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی استان برگزار می شود.
وی شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیت ها در حوزه طراحی مد لباس ایرانی و اسلامی، شناسایی و معرفی طرح های متنوع متناسب با فصول سال بر اساس الگوهای ملی و اسلامی، شناسایی احیا و معرفی ویژگی های برجسته لباس های بومی، محلی و استفاده از آن در طراحی نوین، معرفی توانمندی های تولیدات داخلی در حوزه پوشاک و طراحی مد و لباس ایرانی، اسلامی در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و مقابله با تهاجم، شناسایی طراحان مد و لباس ایرانی و اسلامی استان و تقدیر از آنان را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.
غلامپور بخش های این جشنواره را در شش بخش اصلی و دو بخش ویژه شامل مانتو مجلسی، مانتو اجتماع، لباس بچگانه، لباس مردانه، لباس محلی، طراحی لباس(طراحی دستی یا نرم افزاری)، طراح و تولید چادر و متعلقات عفاف و حجاب و طاحی و دوخت لباس ایرانی، اسلامی برشمرد.
وی آخرین مهلت ارسال آثار را تا 25 بهمن ماه عنوان کرد و گفت: داوری اولیه آثار 30 بهمن، نمایشگاه آثار منتخب 15 اسفند و اختتامیه جشنواره نیز 21 اسفندماه برگزار خواهد شد.
خبرنگار: آزاده خرم **انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7171/6034

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.